تاریخچه ی:
دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان
تفاوت با نگارش: 1
- | ! معرفی |
+ | V{maketoc} |
| + | ! معرفی |
| + |
| + | | |
| + | |
| + | {picture=SDERfgty.GIF} |
| + | |
| + | |
| + | | |
| آغاز فعالیت: 1356 | | آغاز فعالیت: 1356 |
- | رشته ها و گرایشها: الکترونیک، قدرت، کنترل، سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار کامپیوتر، مخابرات، برق، معماری کامپیوتر |
+ | __رشته ها و گرایشها:__ ((الکترونیک))، ((قدرت))، کنترل، ((سخت افزار کامپیوتر)) ، نرم افزار کامپیوتر، مخابرات، ((برق))، ((معماری کامپیوتر))
__مقاطع تحصیلی:__ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری
__امکانات آزمایشگاهی:__ آزمایشگاههای مدارهای الکتریکی- آزمایشگاههای الکترونیک- مدار منطقی- ماشینهای الکتریکی- ((الکترونیک صنعتی))- پالس تکنیک- اندازه گیری- مدارهای مخابراتی- مخابرات دیجیتال- سیستمهای کنترل خطی- ((میکروپروسسور))- معماری کامپیوتر- شبکه های کامپیوتری- سیستم تلویزیون- سیستمهای کنترل دیجیتال و غیرخطی- سیستم عامل- هوش مصنوعی- رله و حفاظت و کنترل درایو- پروژه- مالتی مدیا- سوئچ- سایت کارشناسی- کارشناسی ارشد- دکتری- ((مدارهای الکترونیکی))- پروژه- پایگاه داده
|
- | مقاطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری | |
- | امکانات آزمایشگاهی: آزمایشگاههای مدارهای الکتریکی- آزمایشگاههای الکترونیک- مدار منطقی- ماشینهای الکتریکی- الکترونیک صنعتی- پالس تکنیک- اندازه گیری- مدارهای مخابراتی- مخابرات دیجیتال- سیستمهای کنترل خطی- میکروپروسسور- معماری کامپیوتر- شبکه های کامپیوتری- سیستم تلویزیون- سیستمهای کنترل دیجیتال و غیرخطی- سیستم عامل- هوش مصنوعی- رله و حفاظت و کنترل درایو- پروژه- مالتی مدیا- سوئچ- سایت کارشناسی- کارشناسی ارشد- دکتری- مدارهای الکترونیکی- پروژه- پایگاه داده | |
| ! سطوح تحصیلی | | ! سطوح تحصیلی |
- | رشته ها و گرایشها: الکترونیک، قدرت، کنترل، سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار کامپیوتر، مخابرات، برق، معماری کامپیوتر مقاطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری |
+ | __رشته ها و گرایشها:__ الکترونیک، قدرت، کنترل، سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار کامپیوتر، مخابرات، برق، معماری کامپیوتر |
| + | __مقاطع تحصیلی:__ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری |
| + | ! امکانات آزمایشگاهی |
| |
| | | | | |
| | | |
- | {picture=DSCF2787.jpg} |
+ | {picture=untitledwwXDF.GIF} |
| | | |
| | | |
| | | | |
|
| + | __دانشکده برق و کامپیوتر دارای آزمایشگاه هایی به شرح زیر می باشد :__ |
| + | آزمایشگاه های مدارهای الکتریکی ، الکترونیک ، مدار منطقی ، ماشین های الکترونیکی، الکترونیک صنعتی، پالس ، اندازه گیری ، مدارهای مخابراتی ، ((مخابرات ))دیجیتال ، سیستم های کنترل خطی ، میکروپروسسور ، معماری کامپیوتر ، شبکه های کامپیوتری ، سیستم تلویزیون ، عایقها و فشار قوی ، سیستم های کنترل دیجیتال و غیر خطی ، سیستم عامل ، هوش مصنوعی ، رله و حفاظت و کنترل درایو ، پروژه ، مالتی مدیا ، سوئچ ، |
- | ! امکانات آزمایشگاهی | |
- | دانشکده برق و کامپیوتر دارای آزمایشگاه هایی به شرح زیر می باشد : | |
- | آزمایشگاه های مدارهای الکتریکی ، الکترونیک ، مدار منطقی ، ماشین های الکترونیکی، الکترونیک صنعتی، پالس ، اندازه گیری ، مدارهای مخابراتی ، مخابرات دیجیتال ، سیستم های کنترل خطی ، میکروپروسسور ، معماری کامپیوتر ، شبکه های کامپیوتری ، سیستم تلویزیون ، عایقها و فشار قوی ، سیستم های کنترل دیجیتال و غیر خطی ، سیستم عامل ، هوش مصنوعی ، رله و حفاظت و کنترل درایو ، پروژه ، مالتی مدیا ، سوئچ ، | |
| ! امکانات آموزشی و پژوهشی | | ! امکانات آموزشی و پژوهشی |
- | این دانشکده در زمینه پژوهشی علاوه بر امکان استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی متعدد آموزشی، تلاش داشته است تا مرکز پژوهشی مهندسی برق را به مدارک و مستندات علمی و وسایل تحقیقاتی مجهز نماید و در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده است، ولی رفع نیازهای منطقی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز به توسعه بیشتری دارد. در انتخاب موضوعات تحقیقاتی، نیازهای کشور در کنار سوابق و علائق تحقیقاتی اعضای هیئت علمی مدنظر قرار گرفته و ارتباطات خوبی با برخی صنایع ذیربط برقرار گشته است. |
+ | این دانشکده در زمینه پژوهشی علاوه بر امکان استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی متعدد آموزشی، تلاش داشته است تا مرکز پژوهشی مهندسی برق را به مدارک و مستندات علمی و وسایل تحقیقاتی مجهز نماید و در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده است، ولی رفع نیازهای منطقی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز به توسعه بیشتری دارد. در انتخاب موضوعات تحقیقاتی، نیازهای کشور در کنار سوابق و علائق تحقیقاتی اعضای هیئت علمی مدنظر قرار گرفته و ارتباطات خوبی با برخی ((صنایع)) ذیربط برقرار گشته است. |
| امید می رود با این روش هم گام مثبتی در خود اتکایی صنایع برداشته شده و هم آمادگی بیشتر فارغ التحصیلان را برای خدمت در این مراکز موجب شود. | | امید می رود با این روش هم گام مثبتی در خود اتکایی صنایع برداشته شده و هم آمادگی بیشتر فارغ التحصیلان را برای خدمت در این مراکز موجب شود. |
| دانشکده برق و کامپیوتر برای انجام پژوهیش در زمینه پردازش سیگنالها و اطلاعات و بهره برداری از سیستم های قدرت (نظری و ساخت) تجربیات ارزشمندی کسب نموده و آمادگی ادامه تلاش در این گستره را دارد. | | دانشکده برق و کامپیوتر برای انجام پژوهیش در زمینه پردازش سیگنالها و اطلاعات و بهره برداری از سیستم های قدرت (نظری و ساخت) تجربیات ارزشمندی کسب نموده و آمادگی ادامه تلاش در این گستره را دارد. |