در سطح انتزاعی ، مفهوم رکورد را مستقل از جنبههای مربوط به نمایش آن در محیط منطقی برنامه کاربر و پیاده سازی آن در محیط ذخیره سازی ، مطرح میکنیم ،یعنی یک شیئی انتزاعی در سطح منطقی مفهم رکورد از دید کاربر برنامه ساز مطرح میشود و به آن رکود منطقی میگوییم.
در محیط ذخیره سازی این مفهوم را آنگونه مطرح میشود و به آن رکود منطقی میگوییم . در محیط ذخیره سازی این مفهوم را آنگونه که در محیط فیزیکی پیاده سازی میشود بررسی میکنیم و به رکورد ذخیره شده میگوییم
از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد