معرفی
در نتیجه همکاری بسیار نزدیک با این رشته عمومی دانشکده مهندسی
راه آهن در سال 1997 در دانشگاه علم و صنعت ایران تحت حمایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد .
هم اکنون 478 دانشجوی کارشناسی که تحصیلاتشان را در رشته اصلی انجام می دهند عبارتند از :
مهندسی نواقل روی خط ، مهندسی مدیریت حمل و نقل ومهندسی راه و ساختمان .
طبق مقررات دانشگاه علم وصنعت ، به دانشجویان واجد شرایط باید مدارج کاشناسی اعطاء شود. طبق اهداف کوتاه مدت ، دانشکده مهندسی راه آهن در نظر دارد مهندسی کنترل و
مخابرات راه آهن و مهندسی
الکترونیک راه آهن (کارشناسی ارشد) و مقاطع دکترا در آینده نزدیک برای تمام پنج رشته تخصصی ایجاد کند .
سطوح تحصیلی
- مهندسی حمل و نقل (ترابری) راه آهن
- مهندسی نواقل روی خط
- مهندسی راه وساختمان راه آهن
- مهندسی راه آهن الکترونیکی
امکانات آزمایشگاهی
در نتیجه همکاری بسیار نزدیک با این رشته عمومی دانشکده مهندسی راه آهن در سال 1997 در دانشگاه علم و صنعت ایران تحت حمایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد .
هم اکنون 478 دانشجوی کارشناسی که تحصیلاتشان را در رشته اصلی انجام می دهند عبارتند از :
مهندسی نواقل روی خط ، مهندسی مدیریت حمل و نقل ومهندسی راه و ساختمان .
طبق مقررات دانشگاه علم وصنعت ، به دانشجویان واجد شرایط باید مدارج کاشناسی اعطاء شود. طبق اهداف کوتاه مدت ، دانشکده مهندسی راه آهن در نظر دارد مهندسی کنترل و مخابرات راه آهن و مهندسی الکترونیک راه آهن (کارشناسی ارشد) و مقاطع دکترا در آینده نزدیک برای تمام پنج رشته تخصصی ایجاد کند .
امکانات آموزشی و پژوهشی
کتابخانه دانشکده مهندسی راه آهن :
این کتابخانه دارای بیش از 4500 جلد کتاب فارسی و لاتین و 60 عنوان پایان نامه کارشناسی است .