منو
 صفحه های تصادفی
سیترین
پلامبوگومیت
حروف تهجی
توافق ماکس وبر در تحلیل دین با مارکس
گونای گراف
ابومنصور فرامرز
عضله اسکلتی
لیدهیلیت
آرسنوپیریت
طیف سنج منشوری
 کاربر Online
500 کاربر online
 : روان شناسی
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه روان شناسی 3 ستاره ها ارسال ها: 2479   در :  یکشنبه 23 بهمن 1390 [18:05 ]
  معلم و تسهیل یادگیری
 

اگر موارد زیر از سوی معلمان رعایت شود ، می تواند در تسهیل یادگیری دانش آموزان و سرعت بخشیدن به آن موثر باشد:
  • محیط یادگیری مثبتی را برای دانش آموزان فراهم کنند و از عوامل فیزیکی، موسیقیایی و تصویری در سازماندهی آموزش استفاده کنند
  • در قبال عملکرد دانش آموزان، بازخوردهای قابل درکی را به آنها بدهند
  • در شروع کلاس درس، مطالب، فرایندها و اهداف درس را مرور کنند
  • از طریق مطرح کردن مسائل مختلف و استفاده از موقعیت های واقعی و به چالش کشیدن تفکر دانش آموزان، آنها را با موضوع های یادگیری درگیر کنند
  • فرصتی را برای دانش آموزان فراهم کنند تا بتوانند در گروه های مختلفی، فعالیت کنند و همچنین به آنها اجازه بدهند تا روش انجام فعالیت را خودشان انتخاب کنند
  • زمانی را برای تامل، بحث و گفتگو در اختیار دانش آموزان قرار دهند
  • زمانی را به چگونگی پیشرفت یادگیری، مرور آنچه که یاد گرفته شده و همچنین چگونگی استفاده از یادگیری در آینده اختصاص دهند

  امتیاز: 0.00