منو
 صفحه های تصادفی
کرکس ترکی
کنترل هیجانی (برانگیختگی):فعال سازی و آرامش در تنیس
مسابقه فضایی
لک خورشیدی
آبیاری بارانی
سطوح زبان
حلقه های مغناطیسی
مگس سرکه و باکتری روده ای
ابن هیثم بصری
قانون القای فارادی
 کاربر Online
326 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  دوشنبه 30 تیر 1393 [18:52 ]
  چگونه می‌توان از کاهش طول عمر جلوگیری کرد.
 

چگونه می‌توان از کاهش طول عمر جلوگیری کرد.

زود بازنشسته شدن:
مطالعات انجام شده نشان می دهد که 89 درصد از افرادی که در سن 55 سالگی بازنشسته می‌شوند نسبت به افرادی که در 65 سالگی بازنشسته می‌شوند، 10 سال زودتر به مرگ نزدیک می‌شوند.
نتیجه: فعالیت در زندگی، نقش مهمی در سلامت افراد دارد.

خوردن گوشت قرمز:
خوردن روزانه 120 گرم گوشت قرمز، 30 درصد از عمر را کاهش می‌دهد.
نتیجه: افزایش در خوردن گوشت قرمز با مرگ و میر، سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی همراه است.

تلویزیون:
دو ساعت در روز روبه‌روی تلویزیون نشستن یک سال و نیم از عمر کم می‌کند.
نتیجه: مطالعاتی نشان داده است زمان زیادی در مقابل تلویزیون نشستن موجب از دست دادن چند سال از عمر می‌شود.

خواب بیش از حد:
تحقیقاتی که طی ۶ سال در دانشگاه کالیفرنیا در مورد یک میلیون و صد هزار بیمار انجام گرفت، نشان داد افرادی که روزانه 8 ساعت می‌خوابند نسبت به افرادی که 6 یا 7 ساعت می‌خوابند، کمتر عمر می‌کنند.
نتیجه: پرخوابی با دیابت، بیماری قلبی و افسردگی مرتبط است.

قرص‌های خواب‌آور:
افرادی که به طور منظم قرص‌های خواب‌آور مصرف می‌کنند 4 تا 6 برابر به مرگ نزدیک می‌شوند.
نتیجه: قرص‌های بنزودیازپین‌ها، باربیتوریت‌ها و آرام بخش خطرناک هستند.

ترافیک:
رفت و آمدهای طولانی روزانه منجر به مشکلات بهداشتی و بیماری‌ها می‌شود.
نتیجه: استرس و عدم فعالیت در ترافیک منجر به فشارخون بالا و فشارهای عصبی شده و عمر را کوتاه می‌کند.

مسواک:
مراقبت نکردن از دندان‌ها نه تنها باعث بیماری‌های دهان و دندان می‌شود بلکه ممکن است باعث بیماری‌های قلبی و عروقی شود و 6 سال عمر را کوتاه می‌کند.
نتیجه: التهاب لثه باعث اختلال در رگ‌های خونی و بیماری‌های عروقی می‌شود.

  امتیاز: 0.00