منو
 کاربر Online
449 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  سه شنبه 24 بهمن 1391 [20:47 ]
  بهترین زمان برای جذب ویتامین ها
 

بهترین زمان برای جذب ویتامین ها و املاح

مصرف بیشتر ویتامین ها همراه با غذا توصیه می شود.
ویتامین های محلول در چربی به چربی نیاز دارند تا جذب شوند بنابراین آنها باید همیشه با غذاهایی که چربی دارند مصرف شود. این ویتامین ها شامل ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E، و ویتامین K هستند.

بسیاری، خوردن کلسیم را در شب توصیه می کنند. چون کلسیم در شب برای استخوان سازی استفاده می شود و همچنین کلسیم می تواند به خوب خوابیدن، کمک کند.
خوردن یک لیوان شیر قبل از خواب مفید است.

منیزیم بهتر است با کلسیم خورده شود. بسیاری از افراد منیزیم را با کلسیم، در موقع خواب مصرف می کنند اگرچه برخی معتقدند که منیزیم در روز بهتر جذب می شود.
اگر مکمل کلسیم که شامل منیزیم هم می باشد، مصرف شود مناسبتر است.

ویتامین C بهتر است در هر 3 وعده غذایی تقسیم شده و مصرف شود.

بهترین زمان برای جذب فیبر صبح است. در این لحظه، فیبر در روده وارد شده بدون اینکه غذایی مانع ورود آن شود. فیبر می تواند مانع جذب ویتامین ها شود، زیرا به عنوان یک پوشش برای روده عمل می کند، بنابراین بهتر است قبل از مصرف فیبر ویتامین استفاده نکنیم. آهن نیز همراه با فیبر به خوبی جذب نمی شود.

اگر شما مکمل های غذایی مصرف می کنید، بایستی آنها را به اندازه ای که توصیه شده و به موقع مصرف کنید.

  امتیاز: 0.00