منو
 صفحه های تصادفی
عامر بن طفیل عامری
اندازه زمین
معانی پلورالیسم
عقلایی شدن و افسون زدایی
کنترل خشم
مردان اسیر از غیر بنی هاشم در کربلا
موارد شخم
اسم
احتجاج امام صادق با محمد بن عبدالله بن حسن
درس تکنولوژی سازه های چوبی
 کاربر Online
723 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  یکشنبه 05 شهریور 1391 [07:00 ]
  زندگی سالم داشته باشید.
 

زندگی سالم داشته باشید.

- بشقاب خود را از سبزیجات و میوه، حبوبات و غلات، پر کنید و خواکی های پر کالری، مانند سس های خامه ای و گوشت های پر چرب را کمتر بخورید.

- فعالیت های بدنی قدرت ماهیچه ها را بالا برده و سبب آزاد شدن کالری می شود. ورزش و فعالیتهای بدنی بهترین گزینه برای حفاظت از قلب و عروق است.

- ارتباط با دوستان و فامیل های نزدیک، یک منبع خوب در برابر استرس است. این منبع، می تواند منجر به کاهش مشکلات روحی و جسمی گردد.

وقتی تنها هستید، افزایش استرس و در نتیجه ی آن تشدید بیماری قلبی، افزایش فشار خون، افسردگی و مشکلات خواب بروز می کند.

- ورزشهای ساده ی مغزی، منجر به رشد سلول های مغز شده و خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش می دهد.
پژوهشگران بر این باورند که تقویت مغز شباهت های زیادی به تقویت عضلات در تمرینات ورزشی داشته و می تواند فواید یکسانی داشته باشد.

  امتیاز: 0.00