منو
 صفحه های تصادفی
ماورای صوت در پزشکی
رودخانه های ایران
رابطه زمین شناسی ساختمانی با سایر علوم
تکامل ستاره‌ای
مدینه
دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی شهید بهشتی
خواب امام حسین علیه السلام و پرسش علی اکبر
عصمت ویژگی خاص
جامعه اسلامی دانشجویان
نیروی بخار
 کاربر Online
422 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  شنبه 29 بهمن 1390 [11:10 ]
  ورزش در 20 دقیقه
 

ورزش در 20 دقیقه

در این روش حرکت های ورزشی در دو حالت تند و کند انجام می شوند. در روش ورزش 20 دقیقه شما می بایست مدت زمان تمرین خود را به 20 قسمت 1 دقیقه ای تقسیم کنید. در دقیقه اول به شدت ورزش می کنید تا جایی که ضربان قلب خود را به 90 درصد حداکثر آن برسانید پس از طی نمودن یک دقیقه اول، دقیقه دوم تمرین را به آهستگی انجام می دهید سپس دقیقه سوم را مجددا با شدت دنبال می کنید تا مجددا ضربان قلب افزایش یابد. تند و کند کردن تمرین را ده مرتبه انجام می دهید.

در جدول زیر حداکثر میزان ضربان قلب را براساس رده های سنی مختلف مشاهده می کنید:

تصویر

مهم نیست چه رشته ورزشی را انجام می دهید یعنی فرقی نمی کند که شنا می کنید یا می دوید و یا از دوچرخه استفاده می کنید. مهم این است که هر یک دقیقه تمرین خود را تند و کند کنید.
با 20 دقیقه ورزش به این سبک نیز همواره سلامت و متناسب باقی خواهید ماند.

  امتیاز: 0.00