منو
 صفحه های تصادفی
خورشید گرفتگی
حضرت امام محمد باقر علیه السلام
دیوپسید
حد و حدود آزادى عقیده
جبار «صورت فلکی»
مطالب علمی سایت المپیاد رشد
هوا فضا
Application
امی
آرایش سپاه عمر سعد در کربلا
 کاربر Online
475 کاربر online
 : بهداشت وسلامت
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline دبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819   در :  پنج شنبه 17 آذر 1390 [09:20 ]
  این غذا ها، چربی ها را می سوزاند.
 

این غذا ها، چربی ها را می سوزاند.

باید این توصیه ها را به تمرینات ورزشی اضافه کنید تا سرعت سوخت و ساز بدن تان بالا برود.

سیب و انواع توت: این میوه ها سرشار از پکتین هستند. پکتین دارای مواد و املاح معدنی فراوانی است که مقدار جذب چربی را در بدن کاهش می دهد.

موز: موز دارای پتاسیم است که سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

انواع مرکبات: مرکبات سرشار از ویتامین C هستند که مقدار چربی را در بدن کاهش می دهند و اجازه چسبیدن آنها به دور شکم و... نمی دهند.

سیر و دارچین : این مواد به افزایش سرعت سوخت و ساز بدن کمک فراوانی می کنند و آن را تا 20 برابر افزایش می دهند. دارچین ماده غذایی بسیاری خوبی برای بیماران دیابتی است.

زنجبیل : زنجبیل عروق خونی را گسترش داده و درجه حرارت و سوخت و ساز بدن را نیز تا 20 درصد افزایش می دهد.
و اسیدهای چرب که در انواع ماهی ها دیده می شوند دارای پکتین بوده و متابولیسم بدن را افزایش می دهند.

  امتیاز: 0.00