منو
 کاربر Online
493 کاربر online
 : پرسش و پاسخ
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   ناشناس   در :  دوشنبه 21 فروردین 1385 [07:05 ]
  اشکال در ایمیل (از طریق تماس با ما)
 

نام و نام خانوادگی:محسن قهرمانی

آقای / خانم محترم

چندین روز است که من امکان چک کردن ایمیل خودم را ندارم لطفا مرا راهنمائی کنید .

آدرس اسمیل من در شبکه رشد :
anakbut@roshd.ir
ایمیل من در پاهو :
parvazabi@yahoo.com

  امتیاز: 0.00     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline کاربران 3 ستاره ها ارسال ها: 163   در :  دوشنبه 21 فروردین 1385 [07:24 ]
  اشکال در ایمیل
 

آقای قهرمانی

با سلام

برای ما بفرمایید زمان وارد شدن به میل یاهو و رشدچه پیغامی را دریافت می کنید؟

باتشکر

  امتیاز: 0.00     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   ناشناس   در :  چهارشنبه 23 فروردین 1385 [10:05 ]
  باز هم مشکلات اي ميل
 

با سلام،

بنده هم چند وقتی هست که با ای میل مشکل دارم و نه از طریق Outlook و نه از طریق سایت امکان دسترسی به ای میلم را ندارم. اگه از طریق سایت عمل کنم پس از گرفتن username/password صفحه Page not avialable میاد، از طریق Outlook‌هم امکان اتصال به حساب ای میل وجود نداره و دائما می خواد که Username\\password را مجددا وارد کنم.
شاید تغییرات در بخش ای میل برای بعضی از دوستان زیاد مهم نباشه، اما برای کاربرانی مثل من که سالها ست از این ای میل استفاده می کنند و از اون برای خیلی از کارهای جدی خودشون بهره می برند، قطع شدن ناگهانی ای میل خیلی مشکل ساز شده، بخصوص که مدیریت شبکه رشد در این زمینه هیچ اطلاعی از قبل به کاربران نداده بودند.
سیستم WorldClient خیلی از سیستم قبلی MS Exchange بهتر عمل می کنه، فقط امیدوارم این مشکلاتش زودتر برطرف بشه.

با تشکر،
علی کشاورز

  امتیاز: 0.00     
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از صفحه قبلی اقدام کنید.   کاربر offline کاربران 3 ستاره ها ارسال ها: 163   در :  چهارشنبه 23 فروردین 1385 [10:18 ]
  اشکال در ایمیل
 

آقای کشاورز

با سلام

فعلا امکان دسترسی به outlookوجود ندارد.
در مورد میل رشد ،با شماره تلفن88804568ویا88804569 تماس بگیرید ،بعد از دادنuser nameو password
همکاران ما مشکل شما را حل خواهند کرد.

منتظر تماس شما هستیم

  امتیاز: 0.00