/> />r />able>
/>

    
 منو
 کاربر Online
785 کاربر online
تاریخچه ی: پیدایش سینما

تفاوت با نگارش: 3

Lines: 1-47Lines: 1-78
-V{maketoc}
به حرکت در آوردن تصاویر در حقیقت رویای چند هزار ساله بشر بوده است. تصویر هایی که از چندین هزار سال پیش از این بر دیوارهای غار ((آلتامیرای)) ((اسپانیا)) به یادگار مانده است ، نشان دهندۀ این آرزوی بشر است. در این غار گرازی ((نقاشی)) شده است که دو جفت دست و دو جفت پا دارد که نمایانگر شوق نقاش برای نشان دادن حرکت است ، زیرا هر جفت دست و پا یک مرحله از حرکت را نشان می دهد. در معابد ((هند)) نیز مجسمه هایی است که ((شیوا)) را در حال ((رقص)) نشان می دهند و هر یک چندین دست دارند. در این جا نیزهر یک از دست های شیوا مرحله ای از یک حرکت را نشان می دهند.
+به حرکت در آوردن تصاویر در حقیقت رویای چند هزار ساله بشر بوده است. تصویر هایی که از چندین هزار سال پیش از این بر دیوارهای __غار آلتامیرای اسپانیا __به یادگار مانده است ، نشان دهندۀ این آرزوی بشر است. در این غار گرازی نقاشی شده است که دو جفت دست و دو جفت پا دارد که نمایانگر شوق نقاش برای نشان دادن حرکت است ، زیرا هر جفت دست و پا یک مرحله از حرکت را نشان می دهد. در معابد هند نیز مجسمه هایی است که ((شیوا ))را در حال رقص نشان می دهند و هر یک چندین دست دارند. در این جا نیزهر یک از دست های شیوا مرحله ای از یک حرکت را نشان می دهند.
-با وجود آن که می توان منشا تصاویر متحرک را در دوره نقاشی غارها و مجسمه های اسطوره ای دانست ، اما این تاریخ با مراحلی آغاز می شود که منجر به اختراع ((دوربین فیلم برداری)) و ((پروژکتور)) می شوند. این عصر در تاریخ مقدماتی سینما قلمرو فعالیت مخترعان است ، نه هنرمندان. +با وجود آن که می توان منشا تصاویر متحرک را در دوره ((نقاشی)) غارها و مجسمه های اسطوره ای دانست ، اما این ((تاریخ)) با مراحلی آغاز می شود که منجر به اختراع ((دوربین فیلم برداری ))و (( نمایش فیلم | پروژکتور)) می شوند. این عصر در تاریخ مقدماتی سینما قلمرو فعالیت مخترعان است ، نه هنرمندان.
-در قرن نوزدهم سه (( آزمایش)) علمی آغاز شد که ترکیبشان تا پایان قرن منجر به خلق تصاویر متحرک شد که عبارت اند از : +در قرن نوزدهم سه آزمایش علمی آغاز شد که ترکیبشان تا پایان قرن منجر به خلق تصاویر متحرک شد که عبارت اند از :
-پدیده تداوم دید یا دوام بصری
پدیده فای
عکاسی
+__•__ ~~BROWN:__پدیده تداوم دید یا دوام بصری__~~
__•__ ~~BROWN:__پدیده فای__~~
__•__ ~~BROWN:__عکاسی__~~
 +!~~brown:__تداوم دید ( Persistence Of Vision )__~~
 +__تداوم دید__ از ویژگی های چشم انسان است . ما تصور می کنیم حرکت روان و کاملا پیوسته ای را روی پرده تماشا می کنیم ، حال آن که در واقع شاهد قسمت های کوتاه ، نامنظم و غیر پیوسته ای هستیم که به واسطه همین ویژگی چشممان یعنی تداوم دید آن ها را به طور مداوم می بینیم.
-تدام دید ( Persistence Of Vision )
ام دی ا وگی های انان ست . ا صور می کیم رکت را و کالا پیه ی ا وی ره ماا می کنیم ، ا ن که ر اق شاه قت ی کوا نامنظم غیر پیوته ای ستیم که ه وا مین ویژگی چممان ینی تاوم ی ن ا را به طر مداوم می ینیم.
+ای پدیده پیش ای نزد __مصرین باتان__ شناخته شده بود اما سی که ای پید را رای نستی بار ه صورت علمی تشریح کرد (( یتر مرک رژ )) __( Peter Mark Roget )__ نا داشت. او در سا __1824__ اعلا ک که مز نسان صویری را ک بر بکیه چمش می افد تا زمانی حدود یک بیستم ا ک پن انیه س ا کنا ت صویر ز مقاب چم همچنان حفظ می کد. در غیر این صوت ما می تانستیم از دها ر لک زدمان در طول روز آگاهی یابیم . هن هیچ توی ز پلک دن دارد زیرا با این که لک در مدت کمتر از یک ثانیه روی چشم را می پواند ، در همین حال تجسمات پیش از پلک محفوظ مانده اند.
-این پدیده پیش ین نزد مصریان اتان شنته ده بد ، اا کی که این پدیده را برای نستین ار ب ت علمی تشریح کرد یر ارک ژه ( Peter Mark Roget ) نا اشت. سا 1824 الام ر که مز انن تصویری را که بر شبکیه م می فد تا زمانی حدود یک بیتم ا یک پن ثانیه ، پس ز کنا فن صویر از مقابل چش همچنان ف ی کن. د ی این صوت ما می تونتیم از صد با لک دنمان ر ل رز آگاهی یایم . ذهن هیچ تصوری ز پلک د نا زیرا با این که پلک ر مت کتر از یک نی روی چشم ا ی پوند در همین ال تجسمات پی از پلک مفوظ مانده اند. + align=left> />
/>{picture=a/a7/Vision.jpg}

از انشا نیه __ژه__ بااله دانمنا م دی ریه ا ا ای گاند. وسایلی که به دند بیت اسا ی بچ ها ا د. این وایل عبارت بون از صا سکه هی گردان ترچ ای پ ا تصوی که ا ن را به رت رق می ند ... ولی همه ن ها ب ت فه رژه ا تایی کدند.
-بعد ا نار نریه ژه بلااله دانمندن تام دنیا فرضیه او را ه زمایش گند. ایلی ک به کا رند بیشتر ب اب بی ه ها شباهت داشت. این وای بارت وند ا فات و که های گردان ، دفترچه ای ر یر که صا ن ا ه رت رق می دد و ... لی همه آن ها ب رت گفته ره را تایید کردند. +در واق کنیک ((فیلم داری)) نی برروی همین پیده استا شده ات. دوبین یلم برداری یک کادر را یک زمان فیلم ری می کند. کادر شامل یک عکس احد بی حرکت ات. (( ورین فیلم برداری | شاتر)) دوربی برای ب یک صویر ب وی فیلم 30/1 ایه باز نگاه داشته می شو. ای اتر 16 توی ( برار رعت فیلم هی صامت ) مابه را در هر ثانیه می گیرد. پس به این رتب دراین وه فیلم ا هر نیه یلمی که میش داه می ود تنها امل 30/16 انیه ز حرکی است ک در معرض دید قار داد شده است و 30/14 ثایه آن تاریکی بی کدرهست. به هنگام تماشا ، یک ثانیه فیلم به صورت خط ممتدی به نظر می رسد ه در واقع خطی است غیر ممتد و این __تداوم دید__ است که باعث پرشدن فضاهای خالی می شود.
-در واقع تکنیک فیلم برداری نیز برروی همین پدیده استوار شده است. دوربین فیلم برداری یک کادر را در یک زمان فیلم برداری می کند. هر کادر شامل یک عکس واحد بی حرکت است. شاتر دوربین برای ضبط یک تصویر بر روی فیلم 30/1 ثانیه باز نگاه داشته می شود. این شاتر 16 تصویر ( برابر سرعت فیلم های صامت ) مشابه را در هر ثانیه می گیرد. پس به این ترتیب دراین گونه فیلم ها هر ثانیه از فیلمی که نمایش داده می شود تنها شامل 30/16 ثانیه از حرکتی است که در معرض دید قرار داده شده است و 30/14 ثانیه آن تاریکی بین کادرهاست. به هنگام تماشا ، یک ثانیه فیلم به صورت خط ممتدی به نظر می رسد که در واقع خطی است غیر ممتد و این تداوم دید است که باعث پرشدن فضاهای خالی می شود. 
 +!~~brown:__پدیده فای ( Phi Phenomenon)__~~
 +این پدیده در سال __1912__ توسط متخصص ((روان شناسی گشتالت)) ، ((مارکس ورتایمر)) __(Marx Vertimer )__ مورد مطالعه قرار گرفت وهمان چیزی است که موجب می شود ما پره های یک پنکه در حال حرکت را مانند تیغه ای واحد و مدور ببینیم ، یا پره های رنگارنگ یک چرخ گردان را به صورت تک رنگی آمیخته در نظر آوریم. در واقع این پدیده است که به کمک تداوم دید توهم حرکت را ایجاد می کند، به این ترتیب که اگر تصاویر ساکن 12 تا 24 بار در ثانیه پشت سر هم بیایند ، آن ها را همچون تصاویر متحرک می انگاریم.
-پدیده فای ( Phi Phenomenon) 
-این پدیده در سال 1912 توسط متخصص روان شناسی گشتالت ، مارکس ورتایمر Marx Vertimer ) ) مورد مطالعه قرار گرفت وهمان چیزی است که موجب می شود ما پره های یک پنکه در حال حرکت را مانند تیغه ای واحد و مدور ببینیم ، یا پره های رنگارنگ یک چرخ گردان را به صورت تک رنگی آمیخته در نظر آوریم. در واقع این پدیده است که به کمک تداوم دید توهم حرکت را ایجاد می کند، به این ترتیب که اگر تصاویر ساکن 12 تا 24 بار در ثانیه پشت سر هم بیایند ، آن ها را همچون تصاویر متحرک می انگاریم. 
 +!~~brown:__عکاسی ( Photography )__~~
 +کشف دو پدیده __تداوم دید__ و __فای__ تنها به این معنی بود که می توان از تصاویر ساکن به یک تصویر متحرک رسید. اما حقیقت آن است که بدون ثبت تصاویر واقعی امکان متحرک کردن آن ها و دیدنشان بر روی پرده فراهم نمی شد. در این حالت تنها می توانستیم تصاویری را که با دست انسان نقاشی شده بودند را به صورت متحرک ببینیم ، یعنی همان چیزی که به آن __کارتون__ یا ((انیمیشن)) می گوییم. به همین خاطر است که بسیاری صنعت فیلم برداری را در ا دامۀ صنعت ((عکاسی)) می دانند.
-عکای ( Photography )
کش
دو پدیده تداوم دید فی تنها ه این منی بود که می توان ز تصایر ساکن ه یک یلم محرک سید. اما حقیقت آن است ک بدون ثبت تصاویر واقعی امکان متحرک کردن آن و دیدنشان بر وی پرده فرام نمی شد. در این حالت تها می توانستیم تصاویری را که ب دست اسان نقاشی شه ودند را ه رت مترک ببینیم ، یعنی همان یزی که ن کارون ی ایمیشن می وییم. ه همین خار است که یاری نعت فلم برداری را ر ا ا ت عکاسی ی نند.
+ا و ما کای به زمان ((سان)) ر __اتا تاریک__ __( Camera Obscura )__ ((ونارو داینی)) __( Leonardo Da Vinci )__ ب ی دد. __ا تریی__ که سط __لونارو اینی__ اته ، در واق ااک ک
-اصل و منشا عکاسی به زمان رنسانس و طرح اتاق تاریک ( Camera Obscura ) لئوناردو داوینچی ( Leonardo Da Vinci ) بر می گردد. اتاق تاریکی که توسط لئوناردو داوینچی ساخته شد ، در واقع اتاقکی بود که بر روی یکی از دیوارهای آن روزنه ای وجود داشت. اگر صفحه سفیدی را درون اتاق تاریک روبه روی روزنه قرار می دادند ،از هر آن چه در مقابل روزنه اتاق تاریک بود ، به دلیل آن که اتاقک هیچ رخنه و روزنه دیگری نداشت تصویری معکوس و کوچکتر از چیزی که مقابل آن قرار داشت بر روی آن صفحه سفید می افتاد. + align=left> />
/>{picture=Obscura.jpg} />
-در سال 1550 میای انند یگی ا ن ی سی ر روی روزنه اتاقک تاریک اویچی ، ن را کمل کد د صیرهایی سیار شا تر از تیهای قب به وجود آید اما هنوز ات وربین عکاسی و از دبی یلم رداری ه یادی د. +روی یکی از دیاهای ن زنه ی وود ا. ار فه سفیی را درون اتاق تاریک وب و وزنه قرا می ادد ه چه ر قاب روزنه ات اریک بد به دلیل ن که اتاقک هیچ رخنه و روزنه یگی نات صویری معکوس و کچکر از چیی ک قب آ قار داشت بر روی ن فحه فید می تاد.
-رای بدیل تا ی به دبین عکسی وسیه ورد نیاز ، یش کاسی ود که جایگزین یوار ش. اندان ق ودهم د ن پی گیی اخترع این شیشه عکاسی دس ب کار یک لله ملیا دد. +ر سال __1550__ میلدی امن یری با ب یک ((عسی)) ر روی رزنه اتاک تاریک داویی ، ا کامل کد و سبب شد تصویرهایی سیار شف ر از تصیای قی ب وود آید ا هنو ا ساخت ((دورین عکاسی)) و پس ز آن دوربی فیلم برداری ه یای د.
-ر اوایل 1816 یک فانسوی به نام ژوزف نیسفورنیپس ( Joseph Nicephore Niepce ) که در پی اصول عکس برداری می گشت ، تصاویری تقریبا تار و گذرا را روی صفحات فلزی به دست آور کا و را هیلوگرف (Heliograph) نامید. با ملق دن لوئ داگر ( Louis Daguerre ) به او ، ن ها به فعالی های ود ر این زمینه ادامه دادند تا اینکه در سال 1839 توانتند وش عملی عکس برداری را ارائه دهند و اصول آن ا معین کنند. روش آن ها خیلی کند پر زحمت بود ، زیرا زمان نودهی لازم رای یک صویر پانزده دیقه بو. به همین خاطر آن ها فق بیعت ی جان می انستند عکس بگیرند یا ا قار بود از موجودی زنده عکس بردارند می بایست سر ا را با وسیله ی لزی نگه می داشتند ا در وضعی سخت و بی حرکت مدت ها بماند. +رای بدیل اتاق تاریک به دوری عکای ویله مور نیا ، ((ه عکای)) ود که ایگزین دیوا ود. دانمندان رن نودهم ر وند ی یر اع ین شی عکاسی د به کار یک سسله لیات دند.
-رای این که عکس برداری بتن ه ور عملی ور استفاه رار گی ی بیست مان نوردی کاه یدا ی رد. برای ی ک نیا به مو عکاسی با ساسیت باا ود. پ از تکمی ا الیه کای ساسیت مو عکای نی رو ه رو ایش گاشت تا یک در 1841 زمان نوردهی ب ه دقیقه ک یاف و ا بع ی عکاسی منا رای نردی با سری مت ا یک یه ه دست مد. +ر اوایل __1816__ یک فرانسوی به نام ((ژوزف نیسفورنیپس)) __( Joseph Nicephore Niepce )__ که در پی اصول عکس برداری ی گ صاویری تریا تا گذرا را وی فات لزی به ست ورد کا خد را ((یلوراف)) __(Heliograph)__ نامید. با مل ن ((لوئی داگ)) __( Louis Daguerre )__ به او ن ها به فالیت ای ود ر این زمیه اا دادد ا ینکه سال __1839__ توانستند رو ملی عکس بردای ا اره ن و صل ا معین نن. وش ن ها یی کد و پر زحمت بود ، زیرا زمان نوردهی لازم برای یک تصیر پنزده دقیقه . به همین خار ، ن ها قط از طبیع ی ا می توانستند عکس بگیرند ، یا گ قار بود از موجودی زند عکس بردارد می بایست سر و ا با وسیله ای فلزی نه می داشتن تا ر وضعی ت بی رکت مدت ه بماند.
-تلاش های اولیه برای ایجاد تصایر متحرک با استفاده از عکس های ثابت انجام شد. لزمه یک فیلم محرک واقعی ، حرکات یای و مداومی ود که به جای ین که ترکیب ساده ی ا بخش های بت یک حرکت باشد بتدا ر داخ وحدهای تشکیل هنه خد تجزیه و بعد رکیب شد. نخستین کسی که از این مرحله قدم فاتر گذاشت ، مردی انگلیسی به نام ادوارد اییج ( Edward Muybridge ) بود که به کالیفرنیا ماجرت کرده بود. مایبریج عکاسی دوره گرد و مخترع بود. او ر سال 1872 به استدام للن ستنفورد ( Leland Stanford ) ، ماندار کالیفنیا ، در آمد. استنفورد ک علاقه مند به پرورش اب و سابقات اسب دوای بد با یکی از دوستانش روی کل ورتمه سب ها رط بندی کده بود. او معتقد ود که هر چهار سم اسب هنگام یوتمه ، در یک زان از ین دا می شون. مایبریج برای اثبات گفته ا پن سال تحقیق ر. رانم مبریج وازده وربین را در ول میری در یک ردی ستر کرد ، سپس بندهایی را به اترهای دربی ها وصل ک و از عرض یر عبور اد. در عرض بیست سال بعد مایریج کنیک چن وربینی خود را کامل تر کرد و تعداد آنها از دوازده به چهل رساند ، فیلم ای حساس تری استفاده کرد و محاسباتش را نیز دیق ر نمود. اما میبری تنها بر روی حرکات حیوانات متمرکز شد و از آنجا که حرکت حیوانات ندان وجه چندانی را در بی عموم به خود لب نمی کرد ، فعالیت هیش بی نتیجه ماند. +برای ای که عکس برداری بتواند ه ور عی مود اتفاده قا بگی می بات ما نودهی که ید ی کرد. رای این کار ی به ماد عکاسی با ساسیت ال ود. ا تکیل او اوی کاسی ، سای مواد کاس نی رز و رو به اایش گا ، ا ینکه در __1841__ م ردهی به ه دیه که یا و ی سال بعد یه کی منا برای وردی ا رتی کمتر از ی انی به دت مد.
- اسه نیز دامدی به نام ای ین ژول مر ( Etienne Jules Marey ) کای تحرک ا زایش ی کرد. او در ال 1882 ای نختی ب توی محک را ا ی دوربی که د اخترا کرده بود یلم برداری ک. دوربی یلم ری او ی به یک تن ود. ن تفن کای ا یک لله بند بری دسی ای اساد کد و ی اری یک اه م بود که یشه کاس ر در جا می داد. ماره نی انان ها و حیان یلم بردای ی کر. در 1888 مره مک ردهی را یتر و بیر کرد ، ام برای تولید صور مرکی ک ویدی یک یا دو انیه ای را ند ، می ایست اده می لید می که بتوان تدا یار یادی تصوی ( اید هارن وی ) ر ر جای هد. +لش ی الیه برای ایجاد تصای متحرک با استاده از عکس های ثابت انجام شد. لامه یک فیلم محرک اقعی ، حرکات پیاپی و مداومی ود که به جای ین ک ترکیب ا ای از بخش ای ثابت یک حرکت باشد ، ابتدا در اخل ودهای تشکیل دهنده خو تجزی و ب تکی شود. نخستین کی که از این محله قم فراتر گاشت ، مردی __انلیسی__ به نام ((ادوارد مایبریج)) __( Edward Muybridge )__ بد که کالیفرنیا مهجرت کرده بود. __ایبریج__ عکی دور گرد متر و. او سا __1872__ به استخدا ((للن ستنفورد)) __( Leland Stanford )__ ، فرمانر کالیفنیا ، در آمد. __اتنفورد __که علاه ند به پروش سب مساقات اس دای بد با یکی ز دوستانش روی شک یوتمه سب ها شر بندی کرده و. ا مت بود که ه چهار م اسب هنگام یورمه ،در یک ن از زمین جدا می شوند. />




{picture=horses.jpg}

مایبری ای ابات گفته او پنج سال تحقی کرد. سرانم ایبریج دواده دربین ر در ول میری ر یک دی ستر کرد ، سپس بندهایی را ه ترهای دوربین ه ول کرد و از عرض میر عبور داد. در عرض بیست سال بعد ، میریج تکنیک چد وربینی خود کامل تر کرد و عداد آنها را وازده به هل رساند ، فیلم های ساس تری استاده ک و محاسباتش را نیز یق تر نمود. اما ماییج تنها بر روی حرکات حیوانت متمکز شد و ا نا که حرکت یوانات چندان توه چنانی ا در ین موم ه خو جلب نمی کر فای هایش ی نتیجه ماند.
-در 1888 جرج ایستمن ( George Eastman ) ، موسس کمپانی کداک ( Kodak ) ، بر آن شد که از فیلم سلولوئید برای دوربین عکاسی خود ، کداک ، استفاده کند. فیلم سلولوئید ایستمن که در اصل برای عکس برداری ثابت ابداع شده بود ، تبدیل به ماده ای طبیعی برای تجربیات بیشتر در عکاسی متحرک شد و کم کم موانع راه فیلم برداری را از میان برداشت. +در ((فرانسه)) نیز دانشمندی به نام ((اتی ین ژول ماره)) __( Etienne Jules Marey )__ عکاسی متحرک را آزمایش می کرد. او در سال __1882__ برای نخستین بار تصاویر متحرک را با یک دوربین که خود اختراع کرده بود فیلم برداری کرد. دوربین فیلم برداری او شبیه به یک تفنگ بود. این تفنگ عکاسی از یک لوله بلند برای عدسی هایش استفاده می کرد و نیز دارای یک خزانه مدور بود که شیشه عکاسی را در خود جا می داد. __ماره__ نیز از انسان ها و حیوانات فیلم برداری می کرد. در __1888__، ماره امکان نوردهی را سریعتر و بیشتر کرد ، اما برای تولید تصویر متحرکی که رویدادی یک یا دو ثانیه ای را ضبط کند ، می بایست ماده خامی تولید می شد که بتواند تعداد بسیار زیادی تصویر ( شاید هزاران تصویر ) را در خود جای دهد.

در__ 1888__ ((
جرج ایستمن)) __( George Eastman )__ ، موسس ((کمپانی کداک)) __( Kodak )__ ، بر آن شد که از فیلم ((سلولوئید )) برای دوربین عکاسی خود ، __کداک __، استفاده کند. فیلم سلولوئید ایستمن که در اصل برای عکس برداری ثابت ابداع شده بود ، تبدیل به ماده ای طبیعی برای تجربیات بیشتر در عکاسی متحرک شد و کم کم موانع راه فیلم برداری را از میان برداشت.
   

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 یکشنبه 12 شهریور 1385 [06:04 ]   17   مهناز نظری      جاری 
 یکشنبه 12 شهریور 1385 [06:04 ]   16   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 10 بهمن 1384 [22:15 ]   15   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 10 بهمن 1384 [22:13 ]   14   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 10 بهمن 1384 [22:11 ]   13   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 10 بهمن 1384 [22:05 ]   12   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 10 بهمن 1384 [22:01 ]   11   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 10 بهمن 1384 [22:01 ]   10   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [09:32 ]   9   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 05 دی 1384 [20:57 ]   8   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 05 دی 1384 [20:57 ]   7   مهناز نظری      v  c  d  s 
 دوشنبه 05 دی 1384 [19:57 ]   6   مهناز نظری      v  c  d  s 
 یکشنبه 13 آذر 1384 [22:02 ]   5   مهناز نظری      v  c  d  s 
 یکشنبه 13 آذر 1384 [21:55 ]   4   مهناز نظری      v  c  d  s 
 شنبه 05 آذر 1384 [07:33 ]   3   مهناز نظری      v  c  d  s 
 شنبه 05 آذر 1384 [07:32 ]   2   مهناز نظری      v  c  d  s 
 شنبه 05 آذر 1384 [07:30 ]   1   مهناز نظری      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..