منو
 کاربر Online
814 کاربر online
تاریخچه ی: پذیرشگر درجه 2

تفاوت با نگارش: 1

Lines: 1-72Lines: 1-70
 V{maketoc} V{maketoc}
 !معرفی  !معرفی
 پذیرشگر درجه 2 کسی است که با کمکهای اولیه و پیشگیری از حوادث آشنایی داشته و از عهده انجام مباحث بخش های مختلف ((هتل)) با ثبت مشخصات میهمان در دفاتر ، بایگانی کردن و تایپ کردن برآید . پذیرشگر درجه 2 کسی است که با کمکهای اولیه و پیشگیری از حوادث آشنایی داشته و از عهده انجام مباحث بخش های مختلف ((هتل)) با ثبت مشخصات میهمان در دفاتر ، بایگانی کردن و تایپ کردن برآید .
 !!نمونه وظایف  !!نمونه وظایف
 __1.__ توانایی ثبت مشخصات میهمان در کلیه فرم ها و دفاتر __1.__ توانایی ثبت مشخصات میهمان در کلیه فرم ها و دفاتر
 __2.__ آشنایی با کارت ورودی __2.__ آشنایی با کارت ورودی
 __3.__ آشنایی با ثبت مشخصات میهمان در فرم ورود و خروج __3.__ آشنایی با ثبت مشخصات میهمان در فرم ورود و خروج
 __4.__ آشنایی با ثبت مشخصات میهمان در ((فولیر)) (فرم صورتحساب) __4.__ آشنایی با ثبت مشخصات میهمان در ((فولیر)) (فرم صورتحساب)
 __5.__ آشنایی با اصول پر کردن برگه ((اسلیپ)) __5.__ آشنایی با اصول پر کردن برگه ((اسلیپ))
 __6.__ آشنایی با دیگر فرم های مورد استفاده در پذیرش هتل و نحوه کاربرد آنها __6.__ آشنایی با دیگر فرم های مورد استفاده در پذیرش هتل و نحوه کاربرد آنها
 __7.__ أشنایی با رک های مختلف پذیرش و نحوه کاربرد آنها __7.__ أشنایی با رک های مختلف پذیرش و نحوه کاربرد آنها
 __8.__ شناسایی اصول ثبت مشخصات میهمان در کلیه فرم ها و دفاتر __8.__ شناسایی اصول ثبت مشخصات میهمان در کلیه فرم ها و دفاتر
 __9.__ توانایی شناخت بخش های مختلف هتلی __9.__ توانایی شناخت بخش های مختلف هتلی
 __10.__ آشنایی با قسمت خانه داری و وظایف آنها __10.__ آشنایی با قسمت خانه داری و وظایف آنها
 __11.__ آشنایی با قسمت لباسشویی و وظایف آنها __11.__ آشنایی با قسمت لباسشویی و وظایف آنها
 __12.__ آشنایی با قسمت مهندسی و وظایف آنها __12.__ آشنایی با قسمت مهندسی و وظایف آنها
 __13.__ آشنایی با قسمت اغذیه و نوشابه و وظایف آنها __13.__ آشنایی با قسمت اغذیه و نوشابه و وظایف آنها
 *رستورانها *رستورانها
 __14.__ روم سرویس و وظایف آنها __14.__ روم سرویس و وظایف آنها
 __15.__ آشنایی با قسمت تشریفات هتل و وظایف آنها __15.__ آشنایی با قسمت تشریفات هتل و وظایف آنها
 __16.__ آشنایی با قسمت های موجود فرانت آفیس و وظایف آنها __16.__ آشنایی با قسمت های موجود فرانت آفیس و وظایف آنها
 *تلفن خانه *تلفن خانه
 *صندوق پذیرش *صندوق پذیرش
 *اطلاعات و بل بوی *اطلاعات و بل بوی
 *((رزرواسیون)) *((رزرواسیون))
 __17.__ آشنایی با کلیه فروشگاههای هتل __17.__ آشنایی با کلیه فروشگاههای هتل
 __18.__ شناسایی اصول شناخت بخش های مختلف هتل __18.__ شناسایی اصول شناخت بخش های مختلف هتل
 __19.__ آشنایی با جعبه کمکهای اولیه __19.__ آشنایی با جعبه کمکهای اولیه
 __20.__ آشنایی با انواع حوادث ناشی از کار __20.__ آشنایی با انواع حوادث ناشی از کار
 __21.__ آشنایی با انواع ((بانداژ)) کردن __21.__ آشنایی با انواع ((بانداژ)) کردن
 __22.__ آشنایی با اصول حمل بیمار __22.__ آشنایی با اصول حمل بیمار
 __23.__ شناسایی اصول انجام کمکهای اولیه __23.__ شناسایی اصول انجام کمکهای اولیه
 __24.__ توانایی پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی __24.__ توانایی پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی
 __25.__ آشنایی با وسایل ایمنی و حفاظتی و فردی در هتل __25.__ آشنایی با وسایل ایمنی و حفاظتی و فردی در هتل
 __26.__ آشنایی با مقررات ایمنی حفاظتی عمومی در هتل __26.__ آشنایی با مقررات ایمنی حفاظتی عمومی در هتل
 __27.__ آشنایی با وسایل آتش خاموش کنی  __27.__ آشنایی با وسایل آتش خاموش کنی
 __28.__شناسایی اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی __28.__شناسایی اصول پیشگیری از حوادث و رعایت نکات ایمنی
 __29.__ توانایی شناخت بخش های مختلف هتلی __29.__ توانایی شناخت بخش های مختلف هتلی
 __30.__ توانایی ثبت مشخصات میهمان در کلیه فرم ها و دفاتر __30.__ توانایی ثبت مشخصات میهمان در کلیه فرم ها و دفاتر
 __31.__ توانایی بایگانی کردن __31.__ توانایی بایگانی کردن
 __32.__ توانایی تایپ کردن __32.__ توانایی تایپ کردن
 __33.__ توانایی مکالمه زبان خارجی و خواندن و نوشتن اصطلاحات تخصصی هتلداری __33.__ توانایی مکالمه زبان خارجی و خواندن و نوشتن اصطلاحات تخصصی هتلداری
-!ابزار و وسایل 
 +!ابزار و وسایل
 __1.__ نوشت افزار __1.__ نوشت افزار
 __2.__ فرم های متفاوت  __2.__ فرم های متفاوت
 __3.__ دفاتر گوناگون __3.__ دفاتر گوناگون
 __4.__ کارت های مختلف __4.__ کارت های مختلف
 __5.__ جعبه کمک های اولیه __5.__ جعبه کمک های اولیه
 __6.__ وسایل آتش خاموش کنی __6.__ وسایل آتش خاموش کنی
 __7.__ جزوات آموزشی __7.__ جزوات آموزشی
 !شرایط ارتقاء شغل  !شرایط ارتقاء شغل
 ارتقاء شغلی پذیرشگر درجه 2 به حسن برخورد، نظم و انضباط کلامی و پشتکار در ارائه خدمات بستگی دارد و حقوق وی بر اساس توافق و متناسب با اهمیت و موقعیت جایی که در آن کار می کند ارتباط مستقیم دارد. ارتقاء شغلی پذیرشگر درجه 2 به حسن برخورد، نظم و انضباط کلامی و پشتکار در ارائه خدمات بستگی دارد و حقوق وی بر اساس توافق و متناسب با اهمیت و موقعیت جایی که در آن کار می کند ارتباط مستقیم دارد.
 !ویژگیهای شخصیتی !ویژگیهای شخصیتی
 شغلی که در حال مطالعه ویژگی های شخصیتی و جسمی آن هستید شغلی است بسیار حیاتی و جالب توجه در بسیاری از مشاغل فردی که مشغول این کار است در حکم پیشانی و صورت و خط اول است در واقع وقتی شما به هتلی وارد می شوید پذیرشگر می تواند نمایش خوب یا بدی را از محل اقامت شما به شما نشان دهد و این بسیار مهم است. دقت در تمام بخش های یک هتل یا مهمانسرا.  شغلی که در حال مطالعه ویژگی های شخصیتی و جسمی آن هستید شغلی است بسیار حیاتی و جالب توجه در بسیاری از مشاغل فردی که مشغول این کار است در حکم پیشانی و صورت و خط اول است در واقع وقتی شما به هتلی وارد می شوید پذیرشگر می تواند نمایش خوب یا بدی را از محل اقامت شما به شما نشان دهد و این بسیار مهم است. دقت در تمام بخش های یک هتل یا مهمانسرا.
 حوصله در بایگانی کردن، نظم و انضباط در ثبت فرم ها حوصله در بایگانی کردن، نظم و انضباط در ثبت فرم ها
 آشنایی به زبان خارجی و خوش خلقی از ویژگی های خوب و قابل قبول یک پذیرشگر است. آشنایی به زبان خارجی و خوش خلقی از ویژگی های خوب و قابل قبول یک پذیرشگر است.

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 شنبه 13 اسفند 1384 [08:11 ]   2   سمیرا_عقیلی      جاری 
 چهارشنبه 03 اسفند 1384 [10:32 ]   1   سمیرا_عقیلی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..