منو
 کاربر Online
766 کاربر online
Lines: 1-6Lines: 1-36
- درو انسان یک لله ایات و استاای یر ادی وجود دارد که بید ورش یاد اگر درست رر نیابد و بهربراری حیح وا ن یک مسیر انرای ا ی ود و یانهای یر قب صوی ار مید همننکه سها، انسان‌پرسیا، طبیپرستی و هارن پستش‌ای دیگ مل مین یان اس.
ریک رم ی‌گی: />هیکس نیت ک نب دی ید باشد ودی ری جهتیای موی ی لبسگی وی ناهد. او ود مکن ات ا می مدا به نوان دین، مما از اید ینی گه نباد، ممکن است برعکس کر د ک هی ینی داد و نا لسی خود ا ه ایی هرا ی دینی انند درت ل یا کامیای نشنهی ای امو لی ما م بداند. مسله ای نیست که انسان ین ار یا ندار که این ات که دا ین ا دارد. د این انشاس این ات که اان تدی و دون ستش نی تاد زدگی کند. /> ر دا ر اید و رما و ایمای داه اد و ا رفی ایا مهی نه ایمای است که ادر است ش ر یر نف وای ود قرار ه، ا طر دیگر انان ه کم رشت وی ر ستوی چیی که آن را دی و پرش کن، اه اس که یم مبی ر ویت کنیم.
(( ایم مهی و ر ییا یم))
((رابطه انسان و خدا))
+!قیق و اهیت انسان />می‏دانیم که باره یت و ماهیت نان اختاف نرایی وجود دارد. بور کلی دو ریه ااسی در قابل یکدیگر قار رفته‏اند : ظری " رویون " و نظریه " مادیو " .
!!
یه رحون
برساس نظریه وحیون ، اان یقی‏ ت مرکب از جسم و روان و روا اسا جایدان ست و با مردن‏ او فنی نمیشود . همچنانکه میانیم منطق ی و مصوا نص سلامی بر همین م دللت می‏ن.
!!
نظریه میون />یه " ماون " این است که انسن جز همی مان بدن چی گری یت و ا مرن ه کلی نیست نابود میود و ملاشی شد بد یعی متلاشی شدن صیت انسان. />!معنویات انسن

jpg"
width=150 align=left vspace=5 border=1>

ر عین اینک دربار حی و ماهیت اسان چنین ختاف نر برگی ود دارد دربار یک دیگر اگر ه با ای مله وبستی ار هیچگونه اتلاف نظری یست و ین که یک لسله مور وجود دارند ه ر عین ینکه ز جن اده و مادیات نیستند و می‏ود ام آنها را منویات گذات ب ا ارزش و شخصیت می‏هن. اسان بودن انن به ین امور است، یعنی ر این مانی ا از سان بگیرند، ا یوان هیچ فقی‏ نمی‏ن.

__~~brown:
ه عبا دی انسانت اسان به ساختمان جسمانی او نیست که‏ هر کس ک یک سرو دو ش داشت په نخن و مستوی اقامه ود و حرد، انسان است ال ه که و ه ه میخواهد اشد نه اینو نیست. ~~__

((
دی)) همین مطلب را ب ین بان گفته است:

__~~green:تن آ
دمی شریف است ب جان آدیت __
::__
ه ین لباس زیباست نشان آدمیت__::
__
اگ آدمی ب چش ست و زبان و گوش و یی__
::__
ه میان نق دیار یان دیت ~~__::

اگر آدم بون داشت همی ادا است، همه ز ر ، آدم به دنیا می‏آیند . نه ، آدم بودن به یک سلله فت و لا و معانی‏ای‏ است که انسان ه موجب آنها نسان است و ارش و شخصیت پیدا می‏کند.

__~~green:
امروه همین وری که به انسان ازش و شخصیت می‏دهند و ار نباشند اسان‏ ا حیوان فاوتی ندارد، ب " ((ارزشهای سانی)) " اصطلاح شد است.~~__ />
انحرافتی که برای د یا ع یدا میو دو ن است: />
یکی‏ ا
نحرااتی است ک " ضد ارزش‌ا" در مقابل ارزشا ایستادگی می‏کنند، مثل آا ظم ر قل عدل ، اناق و فقن در مقابل ((آزادی)) ، ((خداشناسی)) و ی‏بندوباری در مقاب عبادت و خداپرستی ، و سفاهت و حمات‏ در مقال قل و فهم و کمت می‏ایتد. ولی شای یشترین احراات شر بهین کل نباشد که د ارزشها در مقاب ارزشها میایستند، آنجا که ضد ارزشا در مقابل ارزشها می‏ایستند زود شکت می‏خورن.

یشتر انحرافات‏ بشر ب ین صورت است ک همنطور که دریا زر و مد دارد، گاهی یک‏ ارزش ز ارزشهی شر رشد سرطا ماننی می‏کند ، بطوری ک ارزشهای دیگر را در خود محو می‏کن، مثلا چننکه رض کردیم هد و تقوی یک ارزش است یکی‏ ز میارهای نسانیت ست ولی اهی می‏بیی یک ف ( ی یک جامعه) آنچنان به زهد گرای یدا می‏کن و در ه محو می‏شود ک همه ی را ی‏ود " هد " ، ثل انسنی می‏شود که فق یک ضش ( ما بینی‏اش) رد کن عضوهای دیگر از رشد باز مانند.
!! من
ا
ن کامل شید مهی ، ص68
!
احث مرتبط با عا />*((ثار ایمن مذهبی))
*((رابطه انسان و خدا))
*((زندگی مادی یا فرهنگی
))

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 شنبه 17 دی 1384 [14:50 ]   8   حسین خادم      جاری 
 پنج شنبه 23 تیر 1384 [15:59 ]   7   یاسر ناظم نیا      v  c  d  s 
 پنج شنبه 23 تیر 1384 [15:55 ]   6   یاسر ناظم نیا      v  c  d  s 
 پنج شنبه 23 تیر 1384 [15:55 ]   5   یاسر ناظم نیا      v  c  d  s 
 پنج شنبه 23 تیر 1384 [15:54 ]   4   یاسر ناظم نیا      v  c  d  s 
 چهارشنبه 28 بهمن 1383 [05:59 ]   3   رضا معرب      v  c  d  s 
 جمعه 27 آذر 1383 [14:27 ]   2   رضا معرب      v  c  d  s 
 جمعه 27 آذر 1383 [14:26 ]   1   رضا معرب      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..