منو
 صفحه های تصادفی
تاکتیکها در 5 موقعیت بازی تنیس
آلبرت انیشتین
قرآن و مساله تفکر
عناصر چین ها
انگیزهای راستگویی
ایده آلیسم
کتابهای روان شناسی کودک
پوریسید
آیت‌الله اراکی
آینه های کروی(المپیاد)
 کاربر Online
617 کاربر online
تاریخچه ی: میکویان(میگ ماپو

دفتر طراحی ((میکویان ))(میگ ماپو)

این دفتر را باید مشهورترین طراحی هواپیماهای جنگنده شوروی پیشین به شمار آورد که هزاران فروند از محصولات گوناگون آن هم اکنون در گوشه و کنار جهان به خدمت مشغول هستند . فعالیت کنونی این دفتر طراحی روی انواع Mig-29\35 و Mig-31m متمرکز شده است . هواپیمای جت آموزشیMig-AT و چنگنده پنهان کار Mig-1.42\1.44 نیز مراحل توسعه خود در این دفتر طراحی را می گذرانند .

-=::~~green:جدول تنوع محصولات تولیدی~~:: =-
::|| |هواپیماهای شناسایی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ::
|هواپیماهای شکاری تهاجمی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای جنگنده بمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهایبمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
^~~green:__نظامی__~~^|هواپیماهای آواکس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای استراتژیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای ترابری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای آموزشی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای ناونشین| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای پشتیبانی نزدیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

|هواپیماهای مسافربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای باربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای آتش نشانی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای آمبولانس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
^~~green:__غیرنظامی__~~^|هواپیماهای خصوصی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای ویژه| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای آموزشی | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ||

!گوناگون از کمپانی میگ
*((تجربه پرواز با میگ23)) از زبان یک خلبان غربی

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 شنبه 29 مرداد 1384 [15:52 ]   4   مصطفی راعی      جاری 
 چهارشنبه 12 اسفند 1383 [21:45 ]   3   مصطفی راعی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 12 اسفند 1383 [20:52 ]   2   مصطفی راعی      v  c  d  s 
 سه شنبه 17 آذر 1383 [20:09 ]   1   مصطفی راعی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..