منو
 صفحه های تصادفی
اهم متر
کلیدهای بهشت و جهنم در دست امام علی علیه السلام
ناسیونالیسم
تاریخچه واکسیناسیون
علویان
تفاوت نظرگاهها
عجب و درمان آن
زبان برنامه نویسی Ada
گریه امام علی علیه السلام برای شهادت در راه خدا
هدف نبوتها و بعثتها
 کاربر Online
644 کاربر online
تاریخچه ی: میکویان(میگ ماپو

تفاوت با نگارش: 1

Lines: 1-22Lines: 1-45
 +دفتر طراحی ((میکویان ))(میگ ماپو)
 +این دفتر را باید مشهورترین طراحی هواپیماهای جنگنده شوروی پیشین به شمار آورد که هزاران فروند از محصولات گوناگون آن هم اکنون در گوشه و کنار جهان به خدمت مشغول هستند . فعالیت کنونی این دفتر طراحی روی انواع Mig-29\35 و Mig-31m متمرکز شده است . هواپیمای جت آموزشیMig-AT و چنگنده پنهان کار Mig-1.42\1.44 نیز مراحل توسعه خود در این دفتر طراحی را می گذرانند .
 -=::~~green:جدول تنوع محصولات تولیدی~~:: =- -=::~~green:جدول تنوع محصولات تولیدی~~:: =-
 ::|| |هواپیماهای شناسایی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ::  ::|| |هواپیماهای شناسایی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ::
 |هواپیماهای شکاری تهاجمی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای شکاری تهاجمی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای جنگنده بمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای جنگنده بمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهایبمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهایبمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 ^~~green:__نظامی__~~^|هواپیماهای آواکس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  ^~~green:__نظامی__~~^|هواپیماهای آواکس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای استراتژیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای استراتژیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای ترابری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای ترابری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آموزشی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آموزشی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای ناونشین| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |هواپیماهای ناونشین| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای پشتیبانی نزدیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |هواپیماهای پشتیبانی نزدیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
   
 |هواپیماهای مسافربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای مسافربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای باربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای باربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آتش نشانی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آتش نشانی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آمبولانس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آمبولانس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 ^~~green:__غیرنظامی__~~^|هواپیماهای خصوصی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ^~~green:__غیرنظامی__~~^|هواپیماهای خصوصی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای ویژه| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای ویژه| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آموزشی | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آموزشی | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ||
 +!گوناگون از کمپانی میگ
 +*((تجربه پرواز با میگ23)) از زبان یک خلبان آمریکایی
 +
 +
 +
 +{picture=1441724256.jpg}
 +
 +
 +
 +
 +
 +اندازه اصلی تصویر [http://217.218.177.31/mavara/mavara-browse_image.php?imageId=117|111×762]
 +
 +
 +

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 شنبه 29 مرداد 1384 [15:52 ]   4   مصطفی راعی      جاری 
 چهارشنبه 12 اسفند 1383 [21:45 ]   3   مصطفی راعی      v  c  d  s 
 چهارشنبه 12 اسفند 1383 [20:52 ]   2   مصطفی راعی      v  c  d  s 
 سه شنبه 17 آذر 1383 [20:09 ]   1   مصطفی راعی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..