منو
 صفحه های تصادفی
واکنش پذیری و گزینش پذیری آلکانها
تعیین سن نسبی طبقات
اطلاعات عمومی دانشگاه تهران
Cobalt
خانواده زمین
ابومسلم خراسانی
مواد قابل احتراق
کروماتوگرافی گاز ـ مایع
علت مهم بودن مسئله خاستگاه صفویان چه بود؟
تیزر
 کاربر Online
442 کاربر online
تاریخچه ی: میاسیشف

تفاوت با نگارش: 2

Lines: 1-28Lines: 1-28
 ^::__کمپانی میاسیشف__:: ^ ^::__کمپانی میاسیشف__:: ^
-__دفتر طراحی ((میاسیشف))__ +__دفتر طراحی میاسیشف__
-این دفتر در سال 1952 به منظور طراحی و توسعه هواپیماهای ((بمب افکن استراتژیک)) تاسیس گردید . در سالهای دو دهه 1970 و 1980 این دفتر به طراحی هواپیماهای چند منظوره ویژه ارتفاعات بالا M-17 و M-55میستیک و هواپیماهای چند منظوره توربرپراپ M-101 و MM-1مشغول بوده است . +این دفتر در سال 1952 به منظور طراحی و توسعه هواپیماهای ((بمب افکن استراتژیک)) تاسیس گردید . در سالهای 1970 و 1980 این دفتر به طراحی هواپیماهای چند منظوره ویژه ارتفاعات بالا به نام ((m-17)) و ((M-55 )) میستیک و هواپیماهای چند منظوره توربرپراپ ((M-101)) و ((MM-1)) مشغول بوده است .
 -=::~~green:جدول تنوع محصولات تولیدی~~:: =- -=::~~green:جدول تنوع محصولات تولیدی~~:: =-
 ::|| |هواپیماهای شناسایی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ::  ::|| |هواپیماهای شناسایی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ::
 |هواپیماهای شکاری تهاجمی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای شکاری تهاجمی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای جنگنده بمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای جنگنده بمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهایبمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهایبمب افکن| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 ^~~green:__نظامی__~~^|هواپیماهای آواکس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  ^~~green:__نظامی__~~^|هواپیماهای آواکس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای استراتژیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای استراتژیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای ترابری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای ترابری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آموزشی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آموزشی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای ناونشین| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |هواپیماهای ناونشین| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای پشتیبانی نزدیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |هواپیماهای پشتیبانی نزدیک| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
   
 |هواپیماهای مسافربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای مسافربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای باربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای باربری| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آتش نشانی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آتش نشانی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آمبولانس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آمبولانس| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 ^~~green:__غیرنظامی__~~^|هواپیماهای خصوصی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ^~~green:__غیرنظامی__~~^|هواپیماهای خصوصی| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای ویژه| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای ویژه| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای آموزشی | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای آموزشی | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |  |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || |هواپیماهای | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ||

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 سه شنبه 28 تیر 1384 [13:13 ]   3   مصطفی راعی      جاری 
 جمعه 11 دی 1383 [18:43 ]   2   مصطفی راعی      v  c  d  s 
 سه شنبه 17 آذر 1383 [20:33 ]   1   مصطفی راعی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..