| حکما و فلاسفه ی 2500 سال پیش با جزم و قاطعیت بیشتری درباره موجودات و حقایق موجودات این عالم اظهار نظر می کردند. دانشمند امروز خیلی بیشتر از دانشمند چند هزار سال پیش، خودش را در مقابل طبیعت، جاهل و نادان می داند. کتاب آسمانی ((قرآن)) که ((معجزه علمی)) خاتم الانبیاء است این تفاوت را با همه ی کتاب های آسمانی دارد که ضمناً اعجاز آورنده خودش است، به این معنی که هر پیغمبری که آمده است اعجازش کتاب آسمانیش نبوده است، معجزه اش یک چیز بوده است و کتاب آسمانیش چیز دیگر. | | حکما و فلاسفه ی 2500 سال پیش با جزم و قاطعیت بیشتری درباره موجودات و حقایق موجودات این عالم اظهار نظر می کردند. دانشمند امروز خیلی بیشتر از دانشمند چند هزار سال پیش، خودش را در مقابل طبیعت، جاهل و نادان می داند. کتاب آسمانی ((قرآن)) که ((معجزه علمی)) خاتم الانبیاء است این تفاوت را با همه ی کتاب های آسمانی دارد که ضمناً اعجاز آورنده خودش است، به این معنی که هر پیغمبری که آمده است اعجازش کتاب آسمانیش نبوده است، معجزه اش یک چیز بوده است و کتاب آسمانیش چیز دیگر. |
| ~~green:__تنها خاتم انبیاء بوده که کتاب آسمانیش در عین اینکه کتاب آسمانی او است معجزه او هم هست. راز آن هم آشکار است: چون ((دین)) او باید باقی بماند معجزه او هم باید باقی بماند.__ ~~ | | ~~green:__تنها خاتم انبیاء بوده که کتاب آسمانیش در عین اینکه کتاب آسمانی او است معجزه او هم هست. راز آن هم آشکار است: چون ((دین)) او باید باقی بماند معجزه او هم باید باقی بماند.__ ~~ |