| |
| |
| | | | | |
| || سال دوم | | || سال دوم |
| ردیف| نام درس| نظری| عملی | | ردیف| نام درس| نظری| عملی |
| 1| آمادگی دفاعی| 2| 0 | | 1| آمادگی دفاعی| 2| 0 |
| 2| ادبیات فارسی (2)| 2| 0 | | 2| ادبیات فارسی (2)| 2| 0 |
| 3 |تربیت بدنی (2)| 0 |1 | | 3 |تربیت بدنی (2)| 0 |1 |
| 4| تربیت بدنی (3)| 0| 1 | | 4| تربیت بدنی (3)| 0| 1 |
| 5| ترسیم فنی و نقشه کشی| 2| 2 | | 5| ترسیم فنی و نقشه کشی| 2| 2 |
| 6 |تعلیمات دینی و قرآن (2)| 3| 0 | | 6 |تعلیمات دینی و قرآن (2)| 3| 0 |
| 7 |جغرافیای عمومی و استان |3 |0 | | 7 |جغرافیای عمومی و استان |3 |0 |
| 8| ریاضی (2)| 4| 0 | | 8| ریاضی (2)| 4| 0 |
| 9| زبان خارجه (2)| 2 |0 | | 9| زبان خارجه (2)| 2 |0 |
| 10| زبان فارسی (2)| 2| 0 | | 10| زبان فارسی (2)| 2| 0 |
| 11| شناخت مواد و مصالح (1)| 2 |0 | | 11| شناخت مواد و مصالح (1)| 2 |0 |
| 12 |طراحی (1)| 0 |4 | | 12 |طراحی (1)| 0 |4 |
| 13 |عربی (1/2) |1| 0 | | 13 |عربی (1/2) |1| 0 |
| 14 |مبانی هنرهای تجسمی| 1 |3 | | 14 |مبانی هنرهای تجسمی| 1 |3 |
| 15| مبانی و کاربرد رایانه | 1 |1 | | 15| مبانی و کاربرد رایانه | 1 |1 |
| || | | || |
| | | |
| | | | | |
| | | |
| | | | | |
| || سال سوم | | || سال سوم |
| ردیف| نام درس |نظری| عملی | | ردیف| نام درس |نظری| عملی |
| 1 |آشنایی با بناهای تاریخی| 2 0 | | 1 |آشنایی با بناهای تاریخی| 2 0 |
| 2| تاریخ معاصر ایران| 2 |0 | | 2| تاریخ معاصر ایران| 2 |0 |
| 3 |تاسیسات ساختمان| 2 |0 | | 3 |تاسیسات ساختمان| 2 |0 |
| 4| تربیت بدنی (2) |0 |1 | | 4| تربیت بدنی (2) |0 |1 |
| 5 |تعلیمات دینی و قرآن (3)| 3| 0 | | 5 |تعلیمات دینی و قرآن (3)| 3| 0 |
| 6 |عربی (2/2) |1| 0 | | 6 |عربی (2/2) |1| 0 |
| 7| عناصر و جزئیات (1)| 2| 1 | | 7| عناصر و جزئیات (1)| 2| 1 |
| 8| مبانی طراحی و معماری| 2| 1 | | 8| مبانی طراحی و معماری| 2| 1 |
| 9| متره و برآورد (1)| 1 |1 | | 9| متره و برآورد (1)| 1 |1 |
| 10 |نقشه برداری| 1| 1 | | 10 |نقشه برداری| 1| 1 |
| 11 |نقشه کشی معماری| 0| 2 | | 11 |نقشه کشی معماری| 0| 2 |
| 12| کارآموزی| 0| 1 | | 12| کارآموزی| 0| 1 |
| 13| کاربرد رایانه در نقشه کشی| 1 |2 | | 13| کاربرد رایانه در نقشه کشی| 1 |2 |
| 14| کارگاه حجم و ماکت| 1| 2 | | 14| کارگاه حجم و ماکت| 1| 2 |
| || | | || |
|
| |
|
| | | |
| |
| |
| |