منو
 کاربر Online
781 کاربر online
Lines: 1-131Lines: 1-132
 V{maketoc} V{maketoc}
 +{picture=mosighi.jpg}
 ! مقدمه ! مقدمه
 تناسب روح آدمی برای پذیرش سخن، حسن سلوک و رفتار، همراهی نظم و نثر، شعر و ادبیات یا سایر فعالیت های اجتماعی، هنری و فرهنگی با موسیقی آنقدر موزون و هماهنگ است که گوئی اگر انسان نبود موسیقی خلق نمی شد.  تناسب روح آدمی برای پذیرش سخن، حسن سلوک و رفتار، همراهی نظم و نثر، شعر و ادبیات یا سایر فعالیت های اجتماعی، هنری و فرهنگی با موسیقی آنقدر موزون و هماهنگ است که گوئی اگر انسان نبود موسیقی خلق نمی شد.
 موسیقی لطافت خود را وامدار ابزارالات برقی و پیشرفته نمیداند صدای موزون و هم آهنگ پرندگان و ریزش و خروش آب رودخانه ها و موج دریاها و بسیاری از عناصر طبیعی بسیاربسیار در این زمینه تاثیر گذار بوده است .  موسیقی لطافت خود را وامدار ابزارالات برقی و پیشرفته نمیداند صدای موزون و هم آهنگ پرندگان و ریزش و خروش آب رودخانه ها و موج دریاها و بسیاری از عناصر طبیعی بسیاربسیار در این زمینه تاثیر گذار بوده است .
 دراین رشته ذوق هنری وجوهره وجودی انسان ها می تواند حرف اول را بزند و در هنرستان در سه گرایش نوازندگی ساز ایرانی، مبانی آهنگ سازی و نوازندگی ساز جهانی می توانید به عنوان هنرجو پدیرفته شوید. هنرجویان در طی دوران تحصیل با مبانی فیزیک صوت و آزمایشگاه، مبانی نظری و ساختارموسیقی ایرانی، تاریخ و ساختارموسیقی جهانی، سازشناسی ایران و جهان، هماهنگی عمومی و تخصصی، همراهی سازبا آواز ایرانی سرایش و تربیت شنوائی، پیانو عمومی- ساز دوم، آواز گروهی گروه نوازی. ارکستر موسیقی ملی/ جهانی، سازتخصصی ایرانی/ جهانی و آشنائی با شعر آشنا می شوند.  دراین رشته ذوق هنری وجوهره وجودی انسان ها می تواند حرف اول را بزند و در هنرستان در سه گرایش نوازندگی ساز ایرانی، مبانی آهنگ سازی و نوازندگی ساز جهانی می توانید به عنوان هنرجو پدیرفته شوید. هنرجویان در طی دوران تحصیل با مبانی فیزیک صوت و آزمایشگاه، مبانی نظری و ساختارموسیقی ایرانی، تاریخ و ساختارموسیقی جهانی، سازشناسی ایران و جهان، هماهنگی عمومی و تخصصی، همراهی سازبا آواز ایرانی سرایش و تربیت شنوائی، پیانو عمومی- ساز دوم، آواز گروهی گروه نوازی. ارکستر موسیقی ملی/ جهانی، سازتخصصی ایرانی/ جهانی و آشنائی با شعر آشنا می شوند.
 ! درسهای رشته ! درسهای رشته
 
 
 
 
  
 ||__سال اول __ ||__سال اول __
 ردیف |نام |درس نظری| عملی  ردیف |نام |درس نظری| عملی
 1 |آواز گروهی (1)| 1| 0  1 |آواز گروهی (1)| 1| 0
 2 |ادبیات فارسی (1)| 2| 0  2 |ادبیات فارسی (1)| 2| 0
 3 |ارکستر (1)| 0| 2  3 |ارکستر (1)| 0| 2
 4 |ارکستر موسیقی ایرانی (1) | 2| 0  4 |ارکستر موسیقی ایرانی (1) | 2| 0
 5 |اکستر موسیقی جهانی (1) | 0 |2  5 |اکستر موسیقی جهانی (1) | 0 |2
 6 |پیانو و ساز دوم (1)| 0| 1  6 |پیانو و ساز دوم (1)| 0| 1
 7 |تاریخ موسیقی جهانی (1)| 2| 0  7 |تاریخ موسیقی جهانی (1)| 2| 0
 8 |تربیت بدنی (1)| 1| 0  8 |تربیت بدنی (1)| 1| 0
 9 |تعیلمات دینی و قرآن (1)| 4| 0  9 |تعیلمات دینی و قرآن (1)| 4| 0
 10 |ریاضی (1)| 4| 0  10 |ریاضی (1)| 4| 0
 11 |زبان خارجه (1)| 3| 0  11 |زبان خارجه (1)| 3| 0
 12 |زبان فارسی (1)| 2| 0  12 |زبان فارسی (1)| 2| 0
 13 |ساختار موسیقی ایران| 2 |0  13 |ساختار موسیقی ایران| 2 |0
 14 |ساختار موسیقی جهانی (1)| 2| 0  14 |ساختار موسیقی جهانی (1)| 2| 0
 15 |ساز تخصصی ایرانی (1)| 2| 0  15 |ساز تخصصی ایرانی (1)| 2| 0
 16 |ساز تخصصی جهانی (1) | 0 |2  16 |ساز تخصصی جهانی (1) | 0 |2
 17 |ساز دوم (1)| 1 |0  17 |ساز دوم (1)| 1 |0
 18 |سرایش و تربیت شنوایی (1)| 1| 0  18 |سرایش و تربیت شنوایی (1)| 1| 0
 19 |عربی (1)| 2 |0  19 |عربی (1)| 2 |0
 20 |فیزیک صوت و آزمایشگاه |0 |3  20 |فیزیک صوت و آزمایشگاه |0 |3
 21 |هماهنگی تخصصی (1) | 0| 2 || 21 |هماهنگی تخصصی (1) | 0| 2 ||
   
  
  
  
 ||__سال دوم__  ||__سال دوم__
 ردیف |نام درس |نظری |عملی  ردیف |نام درس |نظری |عملی
 1 |آمادگی دفاعی| 2| 0  1 |آمادگی دفاعی| 2| 0
 2 |آواز گروهی (2)| 2| 0  2 |آواز گروهی (2)| 2| 0
 3 |ادبیات فارسی (2) |2 |0  3 |ادبیات فارسی (2) |2 |0
 4 |ارکستر (2)| 0| 2  4 |ارکستر (2)| 0| 2
 5 |ارکستر موسیقی ایرانی (2)| 2| 0  5 |ارکستر موسیقی ایرانی (2)| 2| 0
 6 |اکستر موسیقی جهانی (2) | 0| 2  6 |اکستر موسیقی جهانی (2) | 0| 2
 7 |پیانو (2) | 0| 1  7 |پیانو (2) | 0| 1
 8 |تاریخ موسیقی جهانی (2)| 2| 0  8 |تاریخ موسیقی جهانی (2)| 2| 0
 9 |تربیت بدنی (2)| 1| 0  9 |تربیت بدنی (2)| 1| 0
 10 |تعیلمات دینی و قرآن (2)| 3| 0  10 |تعیلمات دینی و قرآن (2)| 3| 0
 11 |زبان خارجه (2)| 2| 0  11 |زبان خارجه (2)| 2| 0
 12 |زبان فارسی (2) |2| 0  12 |زبان فارسی (2) |2| 0
 13 |ساختار موسیقی جهانی (2) | 2| 0  13 |ساختار موسیقی جهانی (2) | 2| 0
 14 |ساز تخصصی ایرانی (2)| 2| 0  14 |ساز تخصصی ایرانی (2)| 2| 0
 15 |ساز تخصصی جهانی (2)| 0| 2  15 |ساز تخصصی جهانی (2)| 0| 2
 16 |ساز دوم ویژه ساز ایرانی و ساز جهانی (2)| 2| 0  16 |ساز دوم ویژه ساز ایرانی و ساز جهانی (2)| 2| 0
 17 |ساز شناسی جهانی (1)| 2| 0  17 |ساز شناسی جهانی (1)| 2| 0
 18 |سرایش و تربیت شنوایی (2)| 1| 0  18 |سرایش و تربیت شنوایی (2)| 1| 0
 19 |عربی (1/2)| 1 |0  19 |عربی (1/2)| 1 |0
 20 |هماهنگی تخصصی (2) | 0 |2  20 |هماهنگی تخصصی (2) | 0 |2
 21 |هماهنگی عملی (1)| 0 |2  21 |هماهنگی عملی (1)| 0 |2
 22 |هماهنگی عمومی (1)| 0| 2  22 |هماهنگی عمومی (1)| 0| 2
 23 |همراهی ساز با آواز ایرانی (1)| 1| 0  23 |همراهی ساز با آواز ایرانی (1)| 1| 0
 24 |همنوازی با پیانو (1)| 0 |1 || 24 |همنوازی با پیانو (1)| 0 |1 ||
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  
  
 ||__سال سوم__  ||__سال سوم__
 ردیف |نام درس |نظری |عملی  ردیف |نام درس |نظری |عملی
 1 |آشنایی با شعر |2|0  1 |آشنایی با شعر |2|0
 2 |آواز گروهی (3) |2 |0 2 |آواز گروهی (3) |2 |0
 3 |ارکستر (3) |0|2  3 |ارکستر (3) |0|2
 4 |ارکستر موسیقی ایرانی (3) |2|0  4 |ارکستر موسیقی ایرانی (3) |2|0
 5 |اکستر موسیقی جهانی (3)| 0 |2 5 |اکستر موسیقی جهانی (3)| 0 |2
 6 |پیانو (3) |0|1 6 |پیانو (3) |0|1
 7 |تاریخ معاصر ایران|2|0 7 |تاریخ معاصر ایران|2|0
 8 |تاریخ موسیقی ایرانی (1)|2 |0 8 |تاریخ موسیقی ایرانی (1)|2 |0
 9 |تعیلمات دینی و قرآن (3)| 3| 0  9 |تعیلمات دینی و قرآن (3)| 3| 0
 10 |جغرافیای عمومی و استان |3 |0  10 |جغرافیای عمومی و استان |3 |0
 11 |ساز تخصصی ایرانی (3)| 2| 0  11 |ساز تخصصی ایرانی (3)| 2| 0
 12 |ساز تخصصی جهانی (3)| 0| 2  12 |ساز تخصصی جهانی (3)| 0| 2
 13 |ساز دوم ویژه ساز ایرانی و ساز جهانی (3) | 2| 0  13 |ساز دوم ویژه ساز ایرانی و ساز جهانی (3) | 2| 0
 14 |ساز شناسی ایرانی| 2| 0  14 |ساز شناسی ایرانی| 2| 0
 15 |ساز شناسی جهانی (2)| 2 |0  15 |ساز شناسی جهانی (2)| 2 |0
 16 |سرایش و تربیت شنوایی (3)| 1| 0  16 |سرایش و تربیت شنوایی (3)| 1| 0
 17 |عربی (2/2) |1| 0  17 |عربی (2/2) |1| 0
 18 |مطالعات اجتماعی| 3 0|  18 |مطالعات اجتماعی| 3 0|
 19 |هماهنگی تخصصی (3)| 0 |2  19 |هماهنگی تخصصی (3)| 0 |2
 20 |هماهنگی عملی (2)| 0| 2  20 |هماهنگی عملی (2)| 0| 2
 21 |هماهنگی عمومی (2) | 0| 2  21 |هماهنگی عمومی (2) | 0| 2
 22 |همراهی ساز با آواز ایرانی (2) | 1 |0  22 |همراهی ساز با آواز ایرانی (2) | 1 |0
 23 |همنوازی با پیانو (2)| 0| 1 || 23 |همنوازی با پیانو (2)| 0| 1 ||
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 ! صنعت و بازار ! صنعت و بازار
 زمینه های شغلی رشته مذکور عبارت است از :  زمینه های شغلی رشته مذکور عبارت است از :
 مربی آموزشی ((ساز))های ایرانی و جهانی مربی آموزشی ((ساز))های ایرانی و جهانی
 فعالیت در کارگاه ساز سازی و ارزیاب ساز  فعالیت در کارگاه ساز سازی و ارزیاب ساز
 مربی آموزشی ((پیانو)) مربی آموزشی ((پیانو))
 فعالیت در استودیو های ضبط موسیقی فعالیت در استودیو های ضبط موسیقی
 برنامه ریز و اجرا کننده ی موسیقی ((فیلم)) برنامه ریز و اجرا کننده ی موسیقی ((فیلم))
 آفرینش سرود ها و آهنگ ها  آفرینش سرود ها و آهنگ ها
 آهنگ سازی آهنگ سازی
 فعالیت در گروه کر به عنوان خواننده آواز گروهی  فعالیت در گروه کر به عنوان خواننده آواز گروهی
 اجرای ارکستر ((موسیقی ))به عنوان نوازنده یا سرپرست گروه  اجرای ارکستر ((موسیقی ))به عنوان نوازنده یا سرپرست گروه
 برنامه ریز و اجرا کننده ی صحنه های موسیقی ( ((تئاتر ))و ((نمایش )))  برنامه ریز و اجرا کننده ی صحنه های موسیقی ( ((تئاتر ))و ((نمایش )))
 و.......  و.......

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 یکشنبه 07 اسفند 1384 [05:03 ]   4   سمیرا_عقیلی      جاری 
 سه شنبه 11 بهمن 1384 [09:45 ]   3   معصومه قاسمی      v  c  d  s 
 سه شنبه 11 بهمن 1384 [09:35 ]   2   معصومه قاسمی      v  c  d  s 
 سه شنبه 11 بهمن 1384 [09:33 ]   1   معصومه قاسمی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..