رشته آمار روش های جدید و اصول اساسی آمارگیری را مورد بحث و مطالعه قرار می دهد.
از دوران دبستان که به اردو رفته اید با این کلمه که می خواهیم آمار بگیریم همه جمع شوند آشنا شده اید. آمار بیانگر
کمیت است برای برنامه ریزی کیفی و با کیفیت، امروزه نقش آمار در برنامه ریزی آنقدر مهم است که بسیاری از امور
متوقف می شوند تا آمار آن بدست آید.
روش های آمارگیری متنوع و ارائه آن ها به صورت های متعددی گسترش یافته. در کشور ما آنچه رو به پیشرفت است
توجه به آمار است و آنچه هنوز به آن دست نیافته ایم آمارهای قطعی، واحد و قابل استناد است به هر حال رشته آمار که
مرکز جذب فارغ التحصیلانش مرکز آمار ایران است در حوزه های مختلف با فاکتورها و سوالات متفاوت نحوه آمارگیری
علمی را آموزش می دهد.
1 |
آزمایشگاه فیزیک پایه 1 |
2 |
آزمایشگاه فیزیک پایه 2 |
3 |
آشنایی با نظریه صنف شغلی |
4 |
آمار ریاضی 1 |
5 |
آمار ریاضی 2 |
6 |
آمار و احتمال |
7 |
آمار و نظریه اطلاع 1 |
8 |
آنالیز ریاضی 1 |
9 |
آنالیز ریاضی 2 |
10 |
احتمال 1 |
11 |
احتمال 2 |
12 |
برنامهسازی پیشرفته |
13 |
پروژه کارشناسی |
14 |
تاریخ آمار و احتمال |
15 |
تحقیق عملیات |
16 |
تحلیل دادهها |
17 |
توابع مختلط 1 |
18 |
جبر خطی |
19 |
جبر خطی 1 برای آمار |
20 |
رگرسیون |
21 |
روشهای آماری |
22 |
روشهای پیشرفته آمار |
23 |
روشهای چند متغیره پیوسته 2 |
24 |
روشهای چند متغیره گسسته 1 |
25 |
روشهای چند متغیری گسسته 1 |
26 |
روشهای دنبالهای |
27 |
روشهای عددی |
28 |
روشهای ناپارامتری |
29 |
روشهای نمونهگیری 1 |
30 |
روشهای نمونهگیری 2 |
31 |
ریاضی عمومی 1 |
32 |
ریاضی عمومی 2 |
33 |
زبان تخصصی |
34 |
سریهای زمانی 1 |
35 |
سریهای زمانی 2 |
36 |
شبیهسازی |
37 |
طرح آزمایشها 1 |
38 |
طرح آزمایشهای 2 |
39 |
فرآیندهای تصادفی 1 |
40 |
فرآیندهای تصادفی 2 |
41 |
فیزیک پایه 1 |
42 |
فیزیک پایه 2 |
43 |
قابلیت اعتماد |
44 |
مباحثی در آمار |
45 |
مبانی اقتصاد |
46 |
مبانی جامعهشناسی |
47 |
مبانی جمعیتشناسی |
48 |
مبانی ریاضیات |
49 |
مبانی کامپیوتر و برنامهنویسی |
50 |
محاسبات آماری 1 |
51 |
محاسبات آماری 2 |
52 |
معادلات دیفرانسیل |
53 |
نظریه بازیها |
54 |
کنترل کیفیت آماری 1 |
|
|
|
|
|