تاریخچه ی:
رشته آمار
تفاوت با نگارش: 18
| V{maketoc} | | V{maketoc} |
- | |
+ | {picture=amarii.jpg} |
| |
| | | |
| | | | | |
| {picture=amarphotoshopi1.gif} | | {picture=amarphotoshopi1.gif} |
| | | |
| | | |
| | | | |
|
| رشته آمار روش های جدید و اصول اساسی آمارگیری را مورد بحث و مطالعه قرار می دهد. | | رشته آمار روش های جدید و اصول اساسی آمارگیری را مورد بحث و مطالعه قرار می دهد. |
| از دوران دبستان که به اردو رفته اید با این کلمه که می خواهیم آمار بگیریم همه جمع شوند آشنا شده اید. آمار بیانگر | | از دوران دبستان که به اردو رفته اید با این کلمه که می خواهیم آمار بگیریم همه جمع شوند آشنا شده اید. آمار بیانگر |
| کمیت است برای برنامه ریزی کیفی و با کیفیت، امروزه نقش آمار در برنامه ریزی آنقدر مهم است که بسیاری از امور | | کمیت است برای برنامه ریزی کیفی و با کیفیت، امروزه نقش آمار در برنامه ریزی آنقدر مهم است که بسیاری از امور |
| متوقف می شوند تا آمار آن بدست آید. | | متوقف می شوند تا آمار آن بدست آید. |
| روش های آمارگیری متنوع و ارائه آن ها به صورت های متعددی گسترش یافته. در کشور ما آنچه رو به پیشرفت است | | روش های آمارگیری متنوع و ارائه آن ها به صورت های متعددی گسترش یافته. در کشور ما آنچه رو به پیشرفت است |
| توجه به آمار است و آنچه هنوز به آن دست نیافته ایم آمارهای قطعی، واحد و قابل استناد است به هر حال رشته آمار که | | توجه به آمار است و آنچه هنوز به آن دست نیافته ایم آمارهای قطعی، واحد و قابل استناد است به هر حال رشته آمار که |
| مرکز جذب فارغ التحصیلانش ((مرکز آمار ایران ))است در حوزه های مختلف با فاکتورها و سوالات متفاوت نحوه ((آمارگیری)) | | مرکز جذب فارغ التحصیلانش ((مرکز آمار ایران ))است در حوزه های مختلف با فاکتورها و سوالات متفاوت نحوه ((آمارگیری)) |
| علمی را آموزش می دهد. | | علمی را آموزش می دهد. |
| ! صنعت و بازار کار | | ! صنعت و بازار کار |
| دانشجویانی که این دوره آموزشی را طی میکنند پس از فراغت از تحصیل تواناییهای زیر را دارند. | | دانشجویانی که این دوره آموزشی را طی میکنند پس از فراغت از تحصیل تواناییهای زیر را دارند. |
| • کلیه دروس آمار، احتمال، دوره ریاضی متوسطه آموزش عمومی را تدریس نمایند.
| | • کلیه دروس آمار، احتمال، دوره ریاضی متوسطه آموزش عمومی را تدریس نمایند.
|
| • توانایی ادامه تحصیل را داشته و بتوانند با رعایت دیگر ضوابط گزینش وارد دوره کارشناسی ارشد و رشتههای بالاتر تخصصی گردند. | | • توانایی ادامه تحصیل را داشته و بتوانند با رعایت دیگر ضوابط گزینش وارد دوره کارشناسی ارشد و رشتههای بالاتر تخصصی گردند. |
|
| |
|
| • توانایی تجزیه و تحلیل آماری مسائل اقتصادی و صنعتی را دارا میباشند.
| | • توانایی تجزیه و تحلیل آماری مسائل اقتصادی و صنعتی را دارا میباشند.
|
| • در برنامهریزی صحیح علمی و حل مسائل مربوط به آنها توانایی دارند.
| | • در برنامهریزی صحیح علمی و حل مسائل مربوط به آنها توانایی دارند.
|
| • آمادگی برای برخورد با مسائل خاص آماری و حل مشکلات ناشی از آنها را دارا میباشند.
| | • آمادگی برای برخورد با مسائل خاص آماری و حل مشکلات ناشی از آنها را دارا میباشند.
|
| |
| | | |
| | | | | |
| {picture=amarbazar.jpg} | | {picture=amarbazar.jpg} |
| | | |
| | | |
| | | | |
|
| اهمیت این دوره جهت تربیت افراد آزموده برای سازمانهایی از قبیل برنامه و بودجه مرکز ایران و مراکز صنعتی و پزشکی و غیره که در جهت استقلال اقتصادی و خود کفایی صنعتی جامعه اسلامی ضورت دارد بیش از پیش احساس میشود. | | اهمیت این دوره جهت تربیت افراد آزموده برای سازمانهایی از قبیل برنامه و بودجه مرکز ایران و مراکز صنعتی و پزشکی و غیره که در جهت استقلال اقتصادی و خود کفایی صنعتی جامعه اسلامی ضورت دارد بیش از پیش احساس میشود. |
| تذکر: | | تذکر: |
| تطبیق دانشجویان فعلی دوره کارشناسی آمار میتوانند با برنامه قبلی مانده واحدهای درسی خود را بگذرانند و فارغالتحصیل شوند ولی اگر شورای آموزشی موسسه مربوطه موافق باشند این دانشجویان میتوانند توسط موسسه مربوطه دروس گذارنده خود را با برنامه جدید انطباق داده و بر طبق برنامه جدید ادامه تحصیل دهند. | | تطبیق دانشجویان فعلی دوره کارشناسی آمار میتوانند با برنامه قبلی مانده واحدهای درسی خود را بگذرانند و فارغالتحصیل شوند ولی اگر شورای آموزشی موسسه مربوطه موافق باشند این دانشجویان میتوانند توسط موسسه مربوطه دروس گذارنده خود را با برنامه جدید انطباق داده و بر طبق برنامه جدید ادامه تحصیل دهند. |
|
| |
|
| !دانشگاهها | | !دانشگاهها |
| علاقه مندان به این رشته می توانند در دانشگاههای زیر به تحصیل در این رشته مشغول شوند | | علاقه مندان به این رشته می توانند در دانشگاههای زیر به تحصیل در این رشته مشغول شوند |
|
| |
|
| |
| | | |
| | | | | |
- | * دانشگاه آزاد- تهران *دانشگاه آزاد- مشهد *دانشگاه آزاد-اراک *دانشگاه امام خمینی قزوین *دانشگاه بابلسر *دانشگاه بوشهر *دانشگاه بیرحند |
+ | * ((دانشگاه آزاد- تهران)) *((دانشگاه آزاد- مشهد)) *((دانشگاه آزاد-اراک)) *((دانشگاه امام خمینی قزوین)) *((دانشگاه بابلسر)) *((دانشگاه بوشهر)) *((دانشگاه بیرحند)) |
| | | |
| | | | | |
| *((دانشگاه تبریز )) | | *((دانشگاه تبریز )) |
| *((دانشگاه تهران)) | | *((دانشگاه تهران)) |
| *((دانشگاه شهیدچمران اهواز)) | | *((دانشگاه شهیدچمران اهواز)) |
| *((دانشگاه شیراز)) | | *((دانشگاه شیراز)) |
| *((دانشگاه صنعتی اصفهان)) | | *((دانشگاه صنعتی اصفهان)) |
| *((دانشگاه علامه طباطبائی)) | | *((دانشگاه علامه طباطبائی)) |
| | | |
| | | |
| | | | | |
| !دروس | | !دروس |
| |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | 1 | | | 1 |
| | آزمایشگاه فیزیک پایه 1 | | | آزمایشگاه فیزیک پایه 1 |
| | | |
| | | |
| | 2 | | | 2 |
| | آزمایشگاه فیزیک پایه 2 | | | آزمایشگاه فیزیک پایه 2 |
| | | |
| | | |
| | 3 | | | 3 |
| | آشنایی با نظریه صنف شغلی | | | آشنایی با نظریه صنف شغلی |
| | | |
| | | |
| | 4 | | | 4 |
| | آمار ریاضی 1 | | | آمار ریاضی 1 |
| | | |
| | | |
| | 5 | | | 5 |
| | آمار ریاضی 2 | | | آمار ریاضی 2 |
| | | |
| | | |
| | 6 | | | 6 |
| | آمار و احتمال | | | آمار و احتمال |
| | | |
| | | |
| | 7 | | | 7 |
| | آمار و نظریه اطلاع 1 | | | آمار و نظریه اطلاع 1 |
| | | |
| | | |
| | 8 | | | 8 |
| | آنالیز ریاضی 1 | | | آنالیز ریاضی 1 |
| | | |
| | | |
| | 9 | | | 9 |
| | آنالیز ریاضی 2 | | | آنالیز ریاضی 2 |
| | | |
| | | |
| | 10 | | | 10 |
| | احتمال 1 | | | احتمال 1 |
| | | |
| | | |
| | 11 | | | 11 |
| | احتمال 2 | | | احتمال 2 |
| | | |
| | | |
| | 12 | | | 12 |
| | برنامهسازی پیشرفته | | | برنامهسازی پیشرفته |
| | | |
| | | |
| | 13 | | | 13 |
| | پروژه کارشناسی | | | پروژه کارشناسی |
| | | |
| | | |
| | 14 | | | 14 |
| | تاریخ آمار و احتمال | | | تاریخ آمار و احتمال |
| | | |
| | | |
| | 15 | | | 15 |
| | تحقیق عملیات | | | تحقیق عملیات |
| | | |
| | | |
| | | |
| | 16 | | | 16 |
| | تحلیل دادهها | | | تحلیل دادهها |
| | | |
| | | |
| | 17 | | | 17 |
| | توابع مختلط 1 | | | توابع مختلط 1 |
| | | |
| | | |
| | 18 | | | 18 |
| | جبر خطی | | | جبر خطی |
| | | |
| | | |
| | 19 | | | 19 |
| | جبر خطی 1 برای آمار | | | جبر خطی 1 برای آمار |
| | | |
| | | |
| | 20 | | | 20 |
| | رگرسیون | | | رگرسیون |
| | | |
| | | |
| | 21 | | | 21 |
| | روشهای آماری | | | روشهای آماری |
| | | |
| | | |
| | 22 | | | 22 |
| | روشهای پیشرفته آمار | | | روشهای پیشرفته آمار |
| | | |
| | | |
| | 23 | | | 23 |
| | روشهای چند متغیره پیوسته 2 | | | روشهای چند متغیره پیوسته 2 |
| | | |
| | | |
| | 24 | | | 24 |
| | روشهای چند متغیره گسسته 1 | | | روشهای چند متغیره گسسته 1 |
| | | |
| | | |
| | 25 | | | 25 |
| | روشهای چند متغیری گسسته 1 | | | روشهای چند متغیری گسسته 1 |
| | | |
| | | |
| | 26 | | | 26 |
| | روشهای دنبالهای | | | روشهای دنبالهای |
| | | |
| | | |
| | 27 | | | 27 |
| | روشهای عددی | | | روشهای عددی |
| | | |
| | | |
| | 28 | | | 28 |
| | روشهای ناپارامتری | | | روشهای ناپارامتری |
| | | |
| | | |
| | 29 | | | 29 |
| | روشهای نمونهگیری 1 | | | روشهای نمونهگیری 1 |
| | | |
| | | | | |
| |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | 30 | | | 30 |
| | روشهای نمونهگیری 2 | | | روشهای نمونهگیری 2 |
| | | |
| | | |
| | 31 | | | 31 |
| | ریاضی عمومی 1 | | | ریاضی عمومی 1 |
| | | |
| | | |
| | 32 | | | 32 |
| | ریاضی عمومی 2 | | | ریاضی عمومی 2 |
| | | |
| | | |
| | 33 | | | 33 |
| | زبان تخصصی | | | زبان تخصصی |
| | | |
| | | |
| | 34 | | | 34 |
| | سریهای زمانی 1 | | | سریهای زمانی 1 |
| | | |
| | | |
| | 35 | | | 35 |
| | سریهای زمانی 2 | | | سریهای زمانی 2 |
| | | |
| | | |
| | 36 | | | 36 |
| | شبیهسازی | | | شبیهسازی |
| | | |
| | | |
| | 37 | | | 37 |
| | طرح آزمایشها 1 | | | طرح آزمایشها 1 |
| | | |
| | | |
| | 38 | | | 38 |
| | طرح آزمایشهای 2 | | | طرح آزمایشهای 2 |
| | | |
| | | |
| | 39 | | | 39 |
| | فرآیندهای تصادفی 1 | | | فرآیندهای تصادفی 1 |
| | | |
| | | |
| | 40 | | | 40 |
| | فرآیندهای تصادفی 2 | | | فرآیندهای تصادفی 2 |
| | | |
| | | |
| | 41 | | | 41 |
| | فیزیک پایه 1 | | | فیزیک پایه 1 |
| | | |
| | | |
| | 42 | | | 42 |
| | فیزیک پایه 2 | | | فیزیک پایه 2 |
| | | |
| | | |
| | 43 | | | 43 |
| | قابلیت اعتماد | | | قابلیت اعتماد |
| | | |
| | | |
| | 44 | | | 44 |
| | مباحثی در آمار | | | مباحثی در آمار |
| | | |
| | | |
| | 45 | | | 45 |
| | مبانی اقتصاد | | | مبانی اقتصاد |
| | | |
| | | |
| | 46 | | | 46 |
| | مبانی جامعهشناسی | | | مبانی جامعهشناسی |
| | | |
| | | |
| | 47 | | | 47 |
| | مبانی جمعیتشناسی | | | مبانی جمعیتشناسی |
| | | |
| | | |
| | 48 | | | 48 |
| | مبانی ریاضیات | | | مبانی ریاضیات |
| | | |
| | | |
| | 49 | | | 49 |
| | مبانی کامپیوتر و برنامهنویسی | | | مبانی کامپیوتر و برنامهنویسی |
| | | |
| | | |
| | 50 | | | 50 |
| | محاسبات آماری 1 | | | محاسبات آماری 1 |
| | | |
| | | |
| | 51 | | | 51 |
| | محاسبات آماری 2 | | | محاسبات آماری 2 |
| | | |
| | | |
| | 52 | | | 52 |
| | معادلات دیفرانسیل | | | معادلات دیفرانسیل |
| | | |
| | | |
| | 53 | | | 53 |
| | نظریه بازیها | | | نظریه بازیها |
| | | |
| | | |
| | 54 | | | 54 |
| | کنترل کیفیت آماری 1 | | | کنترل کیفیت آماری 1 |
| | | |
| | | | |
|
|
| |
|
| | | |
| !مطالب مرتبط | | !مطالب مرتبط |
- | *((دانشگاههای کور)) *((رشته های دو دیرستان))
|
+ | *((دانشگاههای یران)) *((رشته های دهی)) *((کنکور)) *((انتخاب رشته)) |