منو
 صفحه های تصادفی
علم روانشناسی
تاریخچه روانشناسی مرضی
جو ناهید
راهنمایی امام هادی علیه السلام برای دریافت جواب
متغیرهای زیربرنامه ای
منتصر خلیفه عباسی
بعد پنجم
کرج
کاربر:سید محمد خاتمی
علی بن یقطین
 کاربر Online
724 کاربر online
تاریخچه ی: رشته آمار

تفاوت با نگارش: 17

Lines: 1-320Lines: 1-321
 V{maketoc} V{maketoc}
- +{picture=amarii.jpg}
 
 
 
 
  
  {picture=amarphotoshopi1.gif}  {picture=amarphotoshopi1.gif}
  
 
 
 
 
 رشته آمار روش های جدید و اصول اساسی آمارگیری را مورد بحث و مطالعه قرار می دهد. رشته آمار روش های جدید و اصول اساسی آمارگیری را مورد بحث و مطالعه قرار می دهد.
  از دوران دبستان که به اردو رفته اید با این کلمه که می خواهیم آمار بگیریم همه جمع شوند آشنا شده اید. آمار بیانگر   از دوران دبستان که به اردو رفته اید با این کلمه که می خواهیم آمار بگیریم همه جمع شوند آشنا شده اید. آمار بیانگر
 کمیت است برای برنامه ریزی کیفی و با کیفیت، امروزه نقش آمار در برنامه ریزی آنقدر مهم است که بسیاری از امور  کمیت است برای برنامه ریزی کیفی و با کیفیت، امروزه نقش آمار در برنامه ریزی آنقدر مهم است که بسیاری از امور
 متوقف می شوند تا آمار آن بدست آید.  متوقف می شوند تا آمار آن بدست آید.
 روش های آمارگیری متنوع و ارائه آن ها به صورت های متعددی گسترش یافته. در کشور ما آنچه رو به پیشرفت است روش های آمارگیری متنوع و ارائه آن ها به صورت های متعددی گسترش یافته. در کشور ما آنچه رو به پیشرفت است
  توجه به آمار است و آنچه هنوز به آن دست نیافته ایم آمارهای قطعی، واحد و قابل استناد است به هر حال رشته آمار که  توجه به آمار است و آنچه هنوز به آن دست نیافته ایم آمارهای قطعی، واحد و قابل استناد است به هر حال رشته آمار که
- مرکز جذب فارغ التحصیلانش مرکز آمار ایران است در حوزه های مختلف با فاکتورها و سوالات متفاوت نحوه آمارگیری + مرکز جذب فارغ التحصیلانش ((مرکز آمار ایران ))است در حوزه های مختلف با فاکتورها و سوالات متفاوت نحوه ((آمارگیری))
  علمی را آموزش می دهد.   علمی را آموزش می دهد.
 ! صنعت و بازار کار ! صنعت و بازار کار
 دانشجویانی که این دوره آموزشی را طی می‌کنند پس از فراغت از تحصیل توانایی‌های زیر را دارند. دانشجویانی که این دوره آموزشی را طی می‌کنند پس از فراغت از تحصیل توانایی‌های زیر را دارند.
 • کلیه دروس آمار، احتمال، دوره ریاضی متوسطه آموزش عمومی را تدریس نمایند.
 • کلیه دروس آمار، احتمال، دوره ریاضی متوسطه آموزش عمومی را تدریس نمایند.
 • توانایی ادامه تحصیل را داشته و بتوانند با رعایت دیگر ضوابط گزینش وارد دوره کارشناسی ارشد و رشته‌های بالاتر تخصصی گردند. • توانایی ادامه تحصیل را داشته و بتوانند با رعایت دیگر ضوابط گزینش وارد دوره کارشناسی ارشد و رشته‌های بالاتر تخصصی گردند.
 
 
 • توانایی تجزیه و تحلیل آماری مسائل اقتصادی و صنعتی را دارا میباشند.
 • توانایی تجزیه و تحلیل آماری مسائل اقتصادی و صنعتی را دارا میباشند.
 • در برنامه‌ریزی صحیح علمی و حل مسائل مربوط به آنها توانایی دارند.
 • در برنامه‌ریزی صحیح علمی و حل مسائل مربوط به آنها توانایی دارند.
  • آمادگی برای برخورد با مسائل خاص آماری و حل مشکلات ناشی از آنها را دارا میباشند.
  • آمادگی برای برخورد با مسائل خاص آماری و حل مشکلات ناشی از آنها را دارا میباشند.
 
 
 
 
  
  {picture=amarbazar.jpg}  {picture=amarbazar.jpg}
  
 
 
 
 
 اهمیت این دوره جهت تربیت افراد آزموده برای سازمانهایی از قبیل برنامه و بودجه مرکز ایران و مراکز صنعتی و پزشکی و غیره که در جهت استقلال اقتصادی و خود کفایی صنعتی جامعه اسلامی ضورت دارد بیش از پیش احساس می‌شود. اهمیت این دوره جهت تربیت افراد آزموده برای سازمانهایی از قبیل برنامه و بودجه مرکز ایران و مراکز صنعتی و پزشکی و غیره که در جهت استقلال اقتصادی و خود کفایی صنعتی جامعه اسلامی ضورت دارد بیش از پیش احساس می‌شود.
 تذکر: تذکر:
 تطبیق دانشجویان فعلی دوره کارشناسی آمار می‌توانند با برنامه قبلی مانده واحدهای درسی خود را بگذرانند و فارغ‌التحصیل شوند ولی اگر شورای آموزشی موسسه مربوطه موافق باشند این دانشجویان می‌توانند توسط موسسه مربوطه دروس گذارنده خود را با برنامه جدید انطباق داده و بر طبق برنامه جدید ادامه تحصیل دهند. تطبیق دانشجویان فعلی دوره کارشناسی آمار می‌توانند با برنامه قبلی مانده واحدهای درسی خود را بگذرانند و فارغ‌التحصیل شوند ولی اگر شورای آموزشی موسسه مربوطه موافق باشند این دانشجویان می‌توانند توسط موسسه مربوطه دروس گذارنده خود را با برنامه جدید انطباق داده و بر طبق برنامه جدید ادامه تحصیل دهند.
 
 
 !دانشگاهها !دانشگاهها
 علاقه مندان به این رشته می توانند در دانشگاههای زیر به تحصیل در این رشته مشغول شوند علاقه مندان به این رشته می توانند در دانشگاههای زیر به تحصیل در این رشته مشغول شوند
 
 
 
 
 
 
  
-* دانشگاه آزاد- تهران
*دانشگاه آزاد- مشهد
*دانشگاه آزاد-اراک
*دانشگاه امام خمینی قزوین
*دانشگاه بابلسر
*دانشگاه بوشهر
*دانشگاه بیرحند
+* ((دانشگاه آزاد- تهران))
*((دانشگاه آزاد- مشهد))
*((دانشگاه آزاد-اراک))
*((دانشگاه امام خمینی قزوین))
*((دانشگاه بابلسر))
*((دانشگاه بوشهر))
*((دانشگاه بیرحند))
  
  
-*دانشگاه تبریز
*دانشگاه تهران
*دانشگاه شهیدچمران اهواز
*دانشگاه شیراز
*دانشگاه صنعتی اصفهان
*دانشگاه علامه طباطبائی
+*((دانشگاه تبریز ))
*((دانشگاه تهران))
*((دانشگاه شهیدچمران اهواز))
*((دانشگاه شیراز))
*((دانشگاه صنعتی اصفهان))
*((دانشگاه علامه طباطبائی))
  
 
 
 
 
 !دروس !دروس
 
 
 
 
  ردیف  ردیف
  نام درس  نام درس
 
 
 
 
  1  1
  آزمایشگاه فیزیک پایه 1   آزمایشگاه فیزیک پایه 1
 
 
 
 
  2  2
  آزمایشگاه فیزیک پایه 2   آزمایشگاه فیزیک پایه 2
 
 
 
 
  3  3
  آشنایی با نظریه صنف شغلی   آشنایی با نظریه صنف شغلی
 
 
 
 
  4  4
  آمار ریاضی 1   آمار ریاضی 1
 
 
 
 
  5  5
  آمار ریاضی 2   آمار ریاضی 2
 
 
 
 
  6  6
  آمار و احتمال   آمار و احتمال
 
 
 
 
  7  7
  آمار و نظریه اطلاع 1   آمار و نظریه اطلاع 1
 
 
 
 
  8  8
  آنالیز ریاضی 1   آنالیز ریاضی 1
 
 
 
 
  9  9
  آنالیز ریاضی 2   آنالیز ریاضی 2
 
 
 
 
  10  10
  احتمال 1   احتمال 1
 
 
 
 
  11  11
  احتمال 2   احتمال 2
 
 
 
 
  12  12
  برنامه‌سازی پیشرفته   برنامه‌سازی پیشرفته
 
 
 
 
  13  13
  پروژه کارشناسی   پروژه کارشناسی
 
 
 
 
  14  14
  تاریخ آمار و احتمال   تاریخ آمار و احتمال
 
 
 
 
  15  15
  تحقیق عملیات   تحقیق عملیات
   
 
 
 
 
  16  16
  تحلیل داده‌ها   تحلیل داده‌ها
 
 
 
 
  17  17
  توابع مختلط 1   توابع مختلط 1
 
 
 
 
  18  18
  جبر خطی   جبر خطی
 
 
 
 
  19  19
  جبر خطی 1 برای آمار   جبر خطی 1 برای آمار
 
 
 
 
  20  20
  رگرسیون   رگرسیون
 
 
 
 
  21  21
  روشهای آماری   روشهای آماری
 
 
 
 
  22  22
  روشهای پیشرفته آمار   روشهای پیشرفته آمار
 
 
 
 
  23  23
  روشهای چند متغیره پیوسته 2   روشهای چند متغیره پیوسته 2
 
 
 
 
  24  24
  روشهای چند متغیره گسسته 1   روشهای چند متغیره گسسته 1
 
 
 
 
  25  25
  روشهای چند متغیری گسسته 1   روشهای چند متغیری گسسته 1
 
 
 
 
  26  26
  روشهای دنباله‌ای   روشهای دنباله‌ای
 
 
 
 
  27  27
  روشهای عددی   روشهای عددی
 
 
 
 
  28  28
  روشهای ناپارامتری   روشهای ناپارامتری
 
 
 
 
  29  29
  روشهای نمونه‌گیری 1   روشهای نمونه‌گیری 1
 
 
 
 
 
 
 
 
  ردیف  ردیف
  نام درس  نام درس
   
 
 
 
 
  30  30
  روشهای نمونه‌گیری 2   روشهای نمونه‌گیری 2
 
 
 
 
  31  31
  ریاضی عمومی 1   ریاضی عمومی 1
 
 
 
 
  32  32
  ریاضی عمومی 2   ریاضی عمومی 2
 
 
 
 
  33  33
  زبان تخصصی   زبان تخصصی
 
 
 
 
  34  34
  سریهای زمانی 1   سریهای زمانی 1
   
 
 
  35  35
  سریهای زمانی 2   سریهای زمانی 2
 
 
 
 
  36  36
  شبیه‌سازی   شبیه‌سازی
 
 
 
 
  37  37
  طرح آزمایشها 1   طرح آزمایشها 1
 
 
 
 
  38  38
  طرح آزمایشهای 2   طرح آزمایشهای 2
 
 
 
 
  39  39
  فرآیندهای تصادفی 1   فرآیندهای تصادفی 1
 
 
 
 
  40  40
  فرآیندهای تصادفی 2   فرآیندهای تصادفی 2
 
 
 
 
  41  41
  فیزیک پایه 1   فیزیک پایه 1
 
 
 
 
  42  42
  فیزیک پایه 2   فیزیک پایه 2
 
 
 
 
  43  43
  قابلیت اعتماد   قابلیت اعتماد
 
 
 
 
  44  44
  مباحثی در آمار   مباحثی در آمار
 
 
 
 
  45  45
  مبانی اقتصاد   مبانی اقتصاد
 
 
 
 
  46  46
  مبانی جامعه‌شناسی   مبانی جامعه‌شناسی
 
 
 
 
  47  47
  مبانی جمعیت‌شناسی   مبانی جمعیت‌شناسی
 
 
 
 
  48  48
  مبانی ریاضیات   مبانی ریاضیات
 
 
 
 
  49  49
  مبانی کامپیوتر و برنامه‌نویسی   مبانی کامپیوتر و برنامه‌نویسی
 
 
 
 
  50  50
  محاسبات آماری 1   محاسبات آماری 1
 
 
 
 
  51  51
  محاسبات آماری 2   محاسبات آماری 2
 
 
 
 
  52  52
  معادلات دیفرانسیل   معادلات دیفرانسیل
 
 
 
 
  53  53
  نظریه بازیها   نظریه بازیها
 
 
 
 
  54  54
  کنترل کیفیت آماری 1   کنترل کیفیت آماری 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 !مطالب مرتبط !مطالب مرتبط
-*((دانشگاههای کور))
*((رشته های دو دیرستان))
+*((دانشگاههای یران))
*((رشته های دهی))
*((ک
نکور))
*((انتخاب رشته))

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 یکشنبه 07 اسفند 1384 [12:05 ]   21   سمیرا_عقیلی      جاری 
 دوشنبه 12 دی 1384 [13:22 ]   20   مهدیار نوید      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [13:20 ]   19   مهدیار نوید      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [13:18 ]   18   مهدیار نوید      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [12:42 ]   17   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [12:40 ]   16   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [12:31 ]   15   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [12:31 ]   14   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [12:14 ]   13   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:58 ]   12   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:53 ]   11   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:15 ]   10   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:01 ]   9   محمود احمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:00 ]   8   محمود احمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:00 ]   7   محمود احمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [11:00 ]   6   محمود احمدی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [10:49 ]   5   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [06:56 ]   4   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [06:03 ]   3   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [05:55 ]   2   علی هادی      v  c  d  s 
 دوشنبه 12 دی 1384 [05:53 ]   1   علی هادی      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..