منو
 کاربر Online
246 کاربر online
تاریخچه ی: دانش آموز خلاق

تفاوت با نگارش: 1

Lines: 1-32Lines: 1-40
-دانش آموز خلاق 
 !آشنایی !آشنایی
-دانش آموزان خلاق اغلب با آب وتاب حرف می زنند. جزییات را می گویند ورفتارهایشان را به نمایش می گذارند. می خواهند مطرح شوند. دنبال سوژه می گردند تا برنامه ریزی بکنند. +*دانش آموزان خلاق اغلب با آب وتاب حرف می زنند. />*جزییات را میگویند و رفتارهایشان را به نمایش میگذارند. />*میخواهند مطرح شوند. />*دنبال سوژه میگردند تا ((برنامه ریزی)) بکنند.
 !خصوصیات دانش آموزان خلاق !خصوصیات دانش آموزان خلاق
-* دقت وتوجه شدید در گوش دادن، مشاهده کردن یا انجام دادن کاری
* استفاده از قیاس در صحبت کردن
* ابراز هیجان در اثر یک اکتشاف
* عادت به پرسیدن سوال وآزمودن نتایج
* یادگیری از روی ابتکار شخصی
+*دقت و توجه شدید در گوش دادن ، مشاهده کردن یا انجام دادن کاری
*استفاده از قیاس در صحبت کردن
*ابراز هیجان در اثر یک اکتشاف
/>*عادت به پرسیدن سوال و آزمودن نتایج
*یادگیری از روی ابتکار شخصی
 *عادت به گلچین و وارسی منابع مختلف (کتاب، تلویزیون، سوال از استاد، رایانه و...) *عادت به گلچین و وارسی منابع مختلف (کتاب، تلویزیون، سوال از استاد، رایانه و...)
-* صداقت ومیل شدید به اطلاع یافتن از امور
* طرح سوالات عجیب وغیر معمول بالاتر از سطح علمی و سن دانش آموزان
* نگاه کردن با دقت به اشیا
* اشتیاق در صحبت کردن در مورد کشفیات دیگران
* مستقل عمل کردن وحس استقلال طلبی بالا
* شور ونشاط و مشغولیت های شدید جسمانی
* ادامه کار بعد از تمام شدن وقت (نقاشی کردن بعد از زنگ تفریح، گوش دادن به موسیقی و...)
* دقت نظر فوق العاده والگو برداری در نگاهها
* استفاده از نظرات واشیا برای دست یابی به یک هدفی معین
* پی بردن به روابط در اموری که به ظاهر از هم بی ارتباطند.
*طرح رابطه ها مانند اینکه وقتی برف آب می شود رنگ سفید آن کجا می رود.
* میل به اطلاع یابی وکشف احتمالات
* علاقه مندی به چیستان ومعماها ویافتن پاسخشان
* فکر کردن به چیزی که در تلویزیون، رایانه، و سایر رسانه ها نشان داده می شود.
* استفاده از اکتشاف یا تجربه
+ />*صداقت و میل شدید به اطلاع یافتن از امور
*طرح سوالات عجیب و غیر معمول بالاتر از سطح علمی و سن دانش آموزان
*نگاه کردن با دقت به اشیا
/>*اشتیاق در صحبت کردن در مورد کشفیات دیگران
*مستقل عمل کردن و حس ((استقلال طلبی)) بالا
*شور و نشاط و مشغولیتهای شدید جسمانی
/>*ادامه کار بعد از تمام شدن وقت (نقاشی کردن بعد از زنگ تفریح ، گوش دادن به موسیقی و ...)
*دقت نظر فوقالعاده و الگو برداری در نگاهها
*استفاده از نظرات و اشیا برای دستیابی به یک هدفی معین />
*پی بردن به روابط در اموری که به ظاهر از هم بیارتباطند.
*طرح رابطهها مانند اینکه وقتی برف آب میشود رنگ سفید آن کجا میرود.
*میل به اطلاع یابی و کشف احتمالات />
*علاقه مندی به چیستان و معماها و یافتن پاسخشان
*فکر کردن به چیزی که در تلویزیون ، رایانه و سایر رسانهها نشان داده میشود.
*استفاده از اکتشاف یا تجربه
 *بررسی و مطالعه الگوهای اختراعی دانشمندان  *بررسی و مطالعه الگوهای اختراعی دانشمندان
-* مطالعه خاطرات وسخنان دانشمندان وبزرگان  
-* معاشرت وصحبت با بزرگان ودبیران واحساس لذت از این صحبتها  
-* دست کاری رابطه های ریاضی برای ایجاد رابطه جدید  
-* علاقه مندی به فشرده سازی وخلاصه نویسی مطالب  
 +*مطالعه خاطرات و سخنان دانشمندان و بزرگان
 +*معاشرت و صحبت با بزرگان و دبیران و احساس لذت از این صحبتها
 +*دست کاری روابط ریاضی برای ایجاد رابطه جدید
 +*علاقه‌مندی به ((تکنیک خلاصه نویسی|فشرده‌سازی و خلاصه‌نویسی)) مطالب

تاریخ شماره نسخه کاربر توضیح اقدام
 دوشنبه 12 دی 1384 [12:34 ]   7   حسین خادم      جاری 
 یکشنبه 17 مهر 1384 [16:47 ]   6   حسین خادم      v  c  d  s 
 یکشنبه 17 مهر 1384 [16:43 ]   5   حسین خادم      v  c  d  s 
 سه شنبه 01 شهریور 1384 [08:29 ]   4   جعفر صالحی      v  c  d  s 
 یکشنبه 21 فروردین 1384 [10:12 ]   3   حسین خادم      v  c  d  s 
 یکشنبه 21 فروردین 1384 [10:12 ]   2   حسین خادم      v  c  d  s 
 سه شنبه 08 دی 1383 [08:25 ]   1   حسین خادم      v  c  d  s 


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..