| |
| |
| | | | | |
| ::@#20:~~brown:صفحات اصلی~~#@:: | | ::@#20:~~brown:صفحات اصلی~~#@:: |
| *((روانشناسی|جدول طبقهبندی روانشناسی)) | | *((روانشناسی|جدول طبقهبندی روانشناسی)) |
| *((کتابهای روانشناسی)) | | *((کتابهای روانشناسی)) |
| *((واژهنامه روانشناسی)) | | *((واژهنامه روانشناسی)) |
| *((مقالات جدید روانشناسی)) | | *((مقالات جدید روانشناسی)) |
| *((روانشناسی اجتماعی)) | | *((روانشناسی اجتماعی)) |
| *((روانشناسی رشد))
| | *((روانشناسی رشد))
|
- | *[http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum.php?forumId=45|انجمن روانشناسی] *[http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-browse_gallery.php?galleryId=28|گالری روانشناسی]
|
+ | *[http://217.218.177.31/mavara/mavara-view_forum.php?forumId=45|انجمن روانشناسی] *[http://217.218.177.31/mavara/mavara-browse_gallery.php?galleryId=28|گالری روانشناسی]
|
| *__~~brown:عکس هفته~~__
| | *__~~brown:عکس هفته~~__
|
| ::{picture=200.JPG height=200 width=200}:: | | ::{picture=200.JPG height=200 width=200}:: |
| ~~fuchsia:::''زندگی چقدر زیباست.''::~~
| | ~~fuchsia:::''زندگی چقدر زیباست.''::~~
|
| *__~~brown:تستهای روانشناسی~~__ | | *__~~brown:تستهای روانشناسی~~__ |
| **((آزمایشات ساده برای سنجش هوش کودکان|آزمون سنجش هوش)) | | **((آزمایشات ساده برای سنجش هوش کودکان|آزمون سنجش هوش)) |
| **((آزمایشهای ساده برای سنجش بینایی کودکان|آزمون سنجش بینایی)) | | **((آزمایشهای ساده برای سنجش بینایی کودکان|آزمون سنجش بینایی)) |
| **((آزمایشهایی برای سنجش شنوایی کودکان|آزمون سنجش شنوایی)) | | **((آزمایشهایی برای سنجش شنوایی کودکان|آزمون سنجش شنوایی)) |
| **((آزمایشات ساده برای سنجش ادراک کودکان|آزمون سنجش ادراک))
| | **((آزمایشات ساده برای سنجش ادراک کودکان|آزمون سنجش ادراک))
|
| *__~~brown:معرفی منابع و آثار برتر~~__ | | *__~~brown:معرفی منابع و آثار برتر~~__ |
| **((مقالات جدید روانشناسی|مقاله)) | | **((مقالات جدید روانشناسی|مقاله)) |
| **کتاب | | **کتاب |
| **[mavara-view_forum.php?comments=106831|سایتهای روانشناسی] | | **[mavara-view_forum.php?comments=106831|سایتهای روانشناسی] |
| **نرم افزار آموزشی | | **نرم افزار آموزشی |
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
| | | |
| | | | | |
| ::@#22:~~brown:خانه روانشناسی~~#@:: | | ::@#22:~~brown:خانه روانشناسی~~#@:: |
|
| |
|
| ::(({picture=ariansoft-pic-005.jpg height=150 width=180})):: | | ::(({picture=ariansoft-pic-005.jpg height=150 width=180})):: |
| --- | | --- |
- | ::*__~~brown:چگونه ری داشته باشیم.__:: |
+ | ::*__~~brown:آیا میخواهید ی رام و پیری داشته باشید؟__:: |
| |
| | | |
| | | | | |
- | __ده توصیه اساسی جهت بهبود افزایش تمرک __ |
+ | *زندگی و هر مسئله کوچکی را آنقدر جدی تلقی نکنید، هر چند وقت یک بار زندگی را شوخی بگیرید و با سرزندگی و سبکبالی با رخدادها برخورد کنید و بینید که روز شما چقدر زیبا و شادی آفرین خواهد بود . *از رنج نهراسید ، شادی را جایگزین غم کنید. برای زندگی خود هدف و مقصودی تعیین نمایید . شما به دنیا نیامده اید تا فضایی را اشغال کنید . *دامنه توقعات و انتظارات خود را کوتاه و کوتاه تر کنید تا زندگی آرام و دلپذیری داشته باشید. *در تمام مراحل زندگی مسئولیت کامل اعمالتان را برعهده بگیرید . ازاین که دیگران را مقصر بدانید و بهانه آورید دست بردارید. />*نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر می کنند. در واقع آنها اصلاً راجع به شما فکر نمی کنند. *هنگامی آرامش و اعتماد به نفس را تجربه خواهید کرد ک بدانید کار درست را انجام می دهید، صرف نظر از این که به چه قیمتی تمام می شود. />*مردم گفته های شما را فراموش می کنن . آنها فقط به آنچه انجام می دهید توجه دارند. [mavara-view_forum.php?comments=116339|ادامه] |
- | *حتما به اندازه نیاز خودتان بخوابید. | |
- | *هرگز بستر خواب شما محل مطالعهتان نباشد و نشود. | |
- | *اگر شما مشکل کمبود خواب ندارید اما در مکان مطالعه خود زود خسته میشوید یا خوابتان میگیرد، سعی کنید علت را بیابید. | |
- | *وجود تفریحات برنامهریزی شده و ملایم در برنامهی شما ضروری است و به تمرکز شما هنگام درس خواندن کمک میکند. | |
- | *اگر هنگام مطالعه، دیدید موضوع خاصی باعث اشتغال خاطر زیاد شما شده بهطوری که احساس میکنید نمیتوانید بر روی درس تمرکز داشته باشید، برای چند دقیقه سعی کنید بر روی جزئیات محیط مطالعه خود تمرکز نمائید. | |
- | *در انتخاب مکان مطالعه خود دقت کنید و ویژگیهای لازم آن را در نظر بگیرید. | |
- | *در اتاقی که در آن مطالعه میکنید، نباید تلفن وجود داشته باشد. | |
- | *به اعضای خانوادهی خود بسپارید که اگر هنگام مطالعه شما یکی از دوستانتان تلفن کرد، شما را صدا نزنند و ساعتی را که پاسخگوی تلفن خواهید بود، به آنها اعلام کنید. | |
- | *ساعت رومیزی را کوک کنید و آن را در گوشهای دیگر بگذارید تا رأس ساعت پایان مطالعه زنگ بزند و زمان را اعلام کند. | |
- | *حتما وسایل مکان مطالعه را قبل از مطالعه مرتب کنید. | |
| | | |
| | | | | |
| @@{picture=tabiat.jpg height=150 width=120}@@ | | @@{picture=tabiat.jpg height=150 width=120}@@ |
| | | |
| | | |
| | | | |
|
| --- | | --- |
| ::*~~brown:__آخرین ارسالهای انجمن روانشناسی__~~:: | | ::*~~brown:__آخرین ارسالهای انجمن روانشناسی__~~:: |
| |
| | | |
| | | | | |
- | *[mavara-view_forum.php?comments=115656|و تی رونناسی] *[mavara-view_forum.php?comments=106831|معرفی بهین یتی روانشناسی] *[mavara-view_forum.php?comments=90277|مرک شاو] *[mavara-view_forum.php?comments=115947|چگونه تمک بهتری داه شی.] |
+ | *[mavara-view_forum.php?comments=116013|حث در و تیر ویقی در نگی انسان] *[mavara-view_forum.php?comments=116037|ب ود روانشناسی اسلامی] *[mavara-view_forum.php?comments=116036|بحث در مور رشهای صحیح تربیت کوکا ] *[mavara-view_forum.php?comments=116347|تیر نها وی] |
| | | |
| | | | | |
- | @@{picture=homiopati.jpg height=150 width=150}@@ |
+ | @@{picture=3198874-sm.jpg height=150 width=150}@@ |
| | | |
| | | |
| | | | |
|
| --- | | --- |
| ::*~~brown:__تست روانشناسی__~~:: | | ::*~~brown:__تست روانشناسی__~~:: |
| *~~navy:به مربعهای رنگی نگاه کنید و رنگی را که بیشتر از سایرین دوست دارید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ دلخواه سعی نکنید که آنرا با رنگ چیز دیگری نظیر پارچه ، مبلمان ، اتومبیل سواری ، تیم مورد علاقه فوتبال و غیره مقایسه کنید بلکه فقط آنرا به عنوان یک رنگ مورد علاقهتان برگزینید. ~~ | | *~~navy:به مربعهای رنگی نگاه کنید و رنگی را که بیشتر از سایرین دوست دارید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ دلخواه سعی نکنید که آنرا با رنگ چیز دیگری نظیر پارچه ، مبلمان ، اتومبیل سواری ، تیم مورد علاقه فوتبال و غیره مقایسه کنید بلکه فقط آنرا به عنوان یک رنگ مورد علاقهتان برگزینید. ~~ |
| *سپس به رنگهای باقیمانده نگاه کنید و رنگی را که بیشتر مورد علاقه شماست انتخاب کنید و این عمل را در مورد سایر رنگهای باقیمانده نیز ادامه دهید. | | *سپس به رنگهای باقیمانده نگاه کنید و رنگی را که بیشتر مورد علاقه شماست انتخاب کنید و این عمل را در مورد سایر رنگهای باقیمانده نیز ادامه دهید. |
| *~~navy:بعد از انتخاب اول باید یک بار دیگر رنگهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید . عملا سعی نکنید که انتخاب اول رنگها را به خاطر بیاورید و یا به همان ترتیب اول انتخاب کنید در عین حال عمدا تلاش نکنید تا آنها را فراموش نمائید ، بلکه در انتخاب رنگها طوری رفتار کنید که گوئی آنها را برای اولین بار میبیند. توصیه میشود بین دو انتخاب یک دقیقه فاصله اندازید.~~ | | *~~navy:بعد از انتخاب اول باید یک بار دیگر رنگهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید . عملا سعی نکنید که انتخاب اول رنگها را به خاطر بیاورید و یا به همان ترتیب اول انتخاب کنید در عین حال عمدا تلاش نکنید تا آنها را فراموش نمائید ، بلکه در انتخاب رنگها طوری رفتار کنید که گوئی آنها را برای اولین بار میبیند. توصیه میشود بین دو انتخاب یک دقیقه فاصله اندازید.~~ |
| --- | | --- |
| ::*~~brown:__معرفی دانشمند: زیگموند فروید__~~:: | | ::*~~brown:__معرفی دانشمند: زیگموند فروید__~~:: |
| زیگموند فروید به عنوان بنیانگذار روانکاوی بیش از هر کس دیگری در تاریخچه روانشناسی هم مورد تحسین قرار گرفته است و هم به خاطر نظریههایش به طرز بیرحمانهای از او انتقاد شده است. به عنوان یک شخص هم تکریم و هم محکوم شده است و به عنوان یک دانشمند بزرگ بدعتگذار و کلاهبردار معرفی گردیده است. تحسین کنندگان و منتقدان فروید قبول دارند که تاثیر او بر روان شناسی ، روان درمانی بسیار زیاد بوده است.
فروید در ششم ماه مه 1856 در شهر فریبرگ متولد شد. فروید یک سال زودتر از معمول وارد دبیرستان شد و اغلب شاگرد اول بود. فروید که زبان آلمانی و عبری را به راحتی صحبت میکرد در مدرسه بر زبانهای لاتین ، یونانی، فرانسوی و انگلیسی تسلط یافت و ایتالیایی و اسپانیایی را خودش یاد گرفت. در ۱۸۸۵ یک بورس پژوهشی به فروید امکان داد تا چهار ماه و نیم در فرانسه زیر نظر شارکو به مطالعه بپردازد. او استفاده شارکو از هیپنوتیزم را در درمان بیماران هیستریکی مشاهده کرد. | | زیگموند فروید به عنوان بنیانگذار روانکاوی بیش از هر کس دیگری در تاریخچه روانشناسی هم مورد تحسین قرار گرفته است و هم به خاطر نظریههایش به طرز بیرحمانهای از او انتقاد شده است. به عنوان یک شخص هم تکریم و هم محکوم شده است و به عنوان یک دانشمند بزرگ بدعتگذار و کلاهبردار معرفی گردیده است. تحسین کنندگان و منتقدان فروید قبول دارند که تاثیر او بر روان شناسی ، روان درمانی بسیار زیاد بوده است.
فروید در ششم ماه مه 1856 در شهر فریبرگ متولد شد. فروید یک سال زودتر از معمول وارد دبیرستان شد و اغلب شاگرد اول بود. فروید که زبان آلمانی و عبری را به راحتی صحبت میکرد در مدرسه بر زبانهای لاتین ، یونانی، فرانسوی و انگلیسی تسلط یافت و ایتالیایی و اسپانیایی را خودش یاد گرفت. در ۱۸۸۵ یک بورس پژوهشی به فروید امکان داد تا چهار ماه و نیم در فرانسه زیر نظر شارکو به مطالعه بپردازد. او استفاده شارکو از هیپنوتیزم را در درمان بیماران هیستریکی مشاهده کرد. |
|
| |
|
| | | |
| | | | | |
| ::@#20:~~brown:جذب مشارکتها~~#@:: | | ::@#20:~~brown:جذب مشارکتها~~#@:: |
| *((مقالات جدید روانشناسی|صفحات جذاب و مقالات برگزیده))
| | *((مقالات جدید روانشناسی|صفحات جذاب و مقالات برگزیده))
|
| *((فراخوان مشارکت در محتوای گروه روان شناسی|فراخوان تولید محتوای گروه روانشناسی)) | | *((فراخوان مشارکت در محتوای گروه روان شناسی|فراخوان تولید محتوای گروه روانشناسی)) |
| **مشارکت اولیاء | | **مشارکت اولیاء |
| **مشارکت معلمان و محققان | | **مشارکت معلمان و محققان |
| **مشارکت دانش آموزان | | **مشارکت دانش آموزان |
| *حرفهای دانش آموزی | | *حرفهای دانش آموزی |
| **[mavara-view_forum.php?comments=104953|برداشت آزاد مخاطبان] | | **[mavara-view_forum.php?comments=104953|برداشت آزاد مخاطبان] |
| ** | | ** |
| *مسابقات و آزمونها | | *مسابقات و آزمونها |
| **مسابقه | | **مسابقه |
| **آزمون
| | **آزمون
|
| __~~brown:مرکز مشاوره~~__ | | __~~brown:مرکز مشاوره~~__ |
| *((مشاوره شغلی)) | | *((مشاوره شغلی)) |
| *((مشاوره تحصیلی)) | | *((مشاوره تحصیلی)) |
| *((مشاوره قبل از ازدواج)) | | *((مشاوره قبل از ازدواج)) |
| *((مشاوره خانواده))
| | *((مشاوره خانواده))
|
| ::{picture=rainbow2.gif height=180 width=180}:: | | ::{picture=rainbow2.gif height=180 width=180}:: |
|
| |
|
| __~~brown:خلاقیت~~__ | | __~~brown:خلاقیت~~__ |
| *((دانش آموز خلاق)) | | *((دانش آموز خلاق)) |
| *بازیها و سرگرمیهای علمی | | *بازیها و سرگرمیهای علمی |
| *داستانهای تخیلی | | *داستانهای تخیلی |
| *پروژههای دانش آموزی | | *پروژههای دانش آموزی |
| *معرفی دستاوردهای علمی جدید | | *معرفی دستاوردهای علمی جدید |
| **[mavara-view_forum.php?comments=112084|کاوش مغز در جستجوی علائم خوشبختی] | | **[mavara-view_forum.php?comments=112084|کاوش مغز در جستجوی علائم خوشبختی] |
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
| | | |
| |
| |
| |
| |
- | | ::__[http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum.php?forumId=30|نظر سنجی]__:: |
+ | | ::__[http://217.218.177.31/mavara/mavara-view_forum.php?forumId=30|نظر سنجی]__:: |
| | | | | |
- | | ::__[http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-contact.php|تماس با ما]__:: |
+ | | ::__[http://217.218.177.31/mavara/mavara-contact.php|تماس با ما]__:: |
| |
| |
| |