منظوراز__بازار حراج__ بازار سازمان یافته ای است که در آن ((قیمت)) ها پیوسته با تغییرات ((عرضه)) و ((تقاضا)) انطباق می یابند. مشخصات اصلی بازارهای حراج عبارتند از: اقلام و ((کالا))های استاندارد شده، ((معاملات مجهول الطرفین))، و تعداد کافی ((خریدار)) و ((فروشنده)) که تضمین کننده رقابت باشند. بازار حراج در متون درسی الگویی برای نشان دادن رقابت در عرضه است.
از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد