گونه های سینمایی
آنچه به اینجا پیوند دارد...
کمال الملک( 1362)
شخصیت های مطرح سینمای جهان
مقاله های آزاد
عوامل پنج گانه کارگردانی
جشنواره ها و جوایز مهم سینمایی
استنلی کوبریک
تلویزیون
تعصب ( 1916 )
ژانر
ادوین استنتن پورتر
چگونه بنویسیم
سینمای آمریکا
استودیوی تلویزیونی
تولید تک دوربینه در تلویزیون
سینما
برنامه سازی تلویزیون
طراح لباس برای تلویزیون
نورپردازی در تلویزیون
چهره پردازی برای تلویزیون
طراحی صحنه در تلویزیون
روشهای صدابرداری تلویزیونی
سینمای صامت
سینما در سالهای آغازین
سینمای کمدی
سینمای متحرکسازی
استودیوی تلویزیونی
دوربین تلویزیونی
واحد دوربین تلویزیونی
تجهیزات دوربین تلویزیونی
پایه دوربین تلویزیونی
کارگردان تلویزیونی
تنظیم وکنترل دوربین تلویزیونی
لنز دوربین تلویزیونی
انواع لنزدروبین تلویزیونی
نمادرتلویزیون
صدابرداری در تلویزیون
انتخاب میکروفن در تلویزیون
ترکیب تصاویر
برش نماها درتلویزیون
نما در تلویزیون
تغییر محل دوربین
صدابرداری تلویزیون در عمل
تولید چند دوربینه در تلویزیون
سبکهای برنامه تلویزیونی
روشهای اساسی کارگردانی و تولید
تنوع تصویری درتلویزیون
نویسنده تصویرنامه
کنترل تولید
گسترش مرحله به مرحله نما در تلویزیون
تاثیرگذاری برنگرش و رفتار مخاطب در تلویزیون
خلق و کنترل نقطه توجه در تلویزیون
چگونه در تلویزیون توجه بیننده را جلب کنیم
اندیشه اقتصادی در تولید تلویزیونی
تصاویر جایگزین در تلویزیون
تمرینات در تلویزیون
فنون و تکنیکهایی که در تلویزیون مایه دردسرند
مدیر صحنه در تلویزیون
تصویربرداری از سوژه درحال حرکت
حفظ تداوم تصویری در تلویزیون
تغییر نما حرکت بازیگر
تغییر نما دوربین و تدوین در هنگام ضبط
راه و رسم امروزی برنامه سازی
طراحی شیوه های تولید
ضرورت برنامه ریزی در تلویزیون
طرح ابعاد اندازه ومقاطع دکور در تلویزیون
طراحی نماها در تلویزیون
برنامه اخبار در تلویزیون
عنوانبندی در تلویزیون
مجری تلویزیون
کروماکی
مصاحبه تلویزیونی
تماشاگران در تلویزیون
همراهی صدا با تصویر برای بیان اندیشه در تلویزیون
پیتر جکسون
آلفرد هیچکاک
مفهوم و کاربرد ژانر درسینما
فیلم ژانر و نظام تولید
ارسن ولز
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( و ، ه ، ی)
تاریخ ژانر
ظهور نظام ستاره سازی
فیلم های بلند
پیش به سوی هالیوود
پیش به سوی صنعت
آغاز فرایند صنعتی شدن
MPPC
جان فورد
ریدلی اسکات
دیوید فینچر
گرگ تولند
کوئنتین تارانتینو
تیم برتون
اندرو نیکول
اسکار
آکادمی هنرها و علوم سینمایی
تاریخچه اسکار
الیا کازان
رومن پولانسکی
کریشتف کیشلوفسکی
مارتین اسکورسیسی
شخصیت های مطرح سینمای ایران
ابراهیم حاتمی کیا
فیلم نامه نویسی
سینما چیست؟
ساختار سنتی فیلم نامه
داریوش مهرجویی
فاطمه معتمد آریا
کمال تبریزی
علی رضا زرین دست
فریدون فرهودی
استیون زیلیان
کارگردانی فیلم
تهیه کننده
استیون اسپیلبرگ
شکل فیلم نامه
شخصیت پردازی
صحنه
جوئل شوماخر
فرهنگ اصطلاحات و واژگان سینمایی
فرانسیس فورد کوپولا
اریک راث
نورپردازی
نورپردازی ، نور ها ، ابزار
دکوپاژ
حالات و حرکات عناصر صحنه
انواع ژانر
سینمای علمی - تخیلی
انواع نما
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( الف)
ادوارد زوئیک
فرانک دارابونت
لباس و چهره پردازی
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ب ، پ)
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ت ، ث)
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ج ، چ)
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ح ، خ)
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( د ، ذ)
سینمای مستند
چگونه ببینیم
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ر ، ز ، ژ )
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( س ، ش)
افه های تصویری
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ص ،ض ، ط ، ظ ، ع ، غ)
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ف)
کمپوزیسیون در تصویر
توازن
ترانزیشن
پرسپکتیو
خط فرضی
علی حاتمی
پیتر ویر
فیلم برداری
دوربین فیلم برداری
فیلتر دوربین
فیلترهای تصحیح نور
فیلترهای تروکاژی
پخش فیلم
نمایش فیلم
دزد دوچرخه ( 1948 )
کمدی
انواع کمدی
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی(ق ، ک)
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی(گ ، ل)
بازیگری
عوامل موثر در بازی بازیگر
بازیگری و واقع نمایی
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( م)
فیلم های مهم سینمای ایران
مادر( 1368)
چارلی چاپلین
فرهنگ اصطلاحات و واژگاه سینمایی( ن)
تدوین
ابزار تدوین
باستر کیتون
رضا مقصودی
تولید و پخش فیلم
مجلات و نشریات مطرح سینمایی ایران و جهان
کادر و عوامل تهیه فیلم
فیلم خام
اندازه های مختلف فیلم
میزا نسن
نورسنج
بخش های مختلف مراسم اسکار
تعداد بازدید ها: 51119