منو
 کاربر Online
583 کاربر online

رشد انفجاری اینترنت نسبت به دیگر رسانه ها و تکنولوژی ها

تازه کردن چاپ
رشد انفجاری اینترنت نسبت به دیگر رسانه ها و تکنولوژی ها (cached)


اهمیت استفاده از اینترنت برای مقاصد بازاریابی و تجارت ، با توجه به رشد چشمگیر آن نسبت به سایر رسانه ها اثبات می شود . سالهای رشد رسانه ها ، برای بدست آوردن یکصد میلیون کاربر ، در شکل زیر آورده شده است . بدست آوردن این تعداد کاربر برای رادیو 38 سال ، برای تلویزیون 13 سال و برای تلویزیون کابلی 10 سال بطول انجامیده است . کاهش این رقم به 5 سال در مورد اینترنت ، نشانگر رشد چشمگیر آن نسبت به دیگر رسانه ها و موید لزوم سرمایه گذاری در انجام فعالیت های بازاریابی و تجاری و ارائه خدمات از طریق این رسانه می باشد .

تعداد سال براب جذب 100 میلیون کاربر نام رسانه
38 رادیو
13 تلویزیون
10 تلویزیون کابلی
5 اینترنت


در نمودار زیر رشد هر یک از این رسانه ها آورده شده است :

img/daneshnameh_up/a/a9/Internet_explosion.jpg



منبع:


کمیته


تعداد بازدید ها: 4252


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..