منو
 کاربر Online
489 کاربر online

توصیه های بهداشتی در مورد مصرف چربیها

تازه کردن چاپ
(cached)

عنوان : توصیه های مهم در مورد مصرف چربیها کاربر :سبحانی

!توصیه های بهداشتی در مورد مصرف چربیها

  • به جای روغنهای جامد یا دنبه ازروغنهای مایع وروغن زیتون استفاده کنید.

*گوشتهای قرمز را قبل از پخت از چربی پاک کنید .

  • از مصرف سوسیس،کالباس وغذای های آماده دیگرکه معمولاً از روغنهای جامد و حیوانی (دنبه )تهیه می شوند تا حد امکان پرهیز کنید.

  • برای بزرگسالان مصرف زرده تخم مرغ را محدود کنید .

!روغن زیتون و چاقی
رژیم غذایی غنی از روغن زیتون بیشتر از غذاهای کم چرب به کاهش وزن کمک می کند،در واقع آنچه در بروز چاقی مؤثر است نوع چربی مصرف شده است و نه مقدار چربی موجود در غذا .

عنوان : تضمین سلامت با برنامه غذایی با چربی متوسط کاربر :سبحانی

!برنامه های غذایی با چربی متوسط سالامت انسان را تضمین می کند.
برنامه های غذایی با میزان چربی متوسط کربوهیدرات بالا، سلامت انسان را تضمین می کند. محققان اعلام کردند برنامه غذایی گه در آن روزانه 1500 کالری انرژی از غذا بدست آید، کاهش وزن بدن را در کوتاه مدت به همراه دارد اما تاثیر چندانی بر میزان کلسترول و فشارخون نخواهد داشت.

به گفته محققان رعابت برمانه غذایی با چربی متوسط و کربوهیدارت بالا در مدت طولانی تاثیر و نتایج بهتری خواهد داشت. بنابراین گزارش گر چه مصرف غذاهای کم چرب، کلسترول خون را کاهش می دهد، اما این غذاها از نظر تغذیه کامل نیستند. در همین حال غذاهای پرچرب نیز از این نظر کامل نخواهد بود. محققان در برنامه غذایی 30 درصد چربی، 20 درصد پروتئین و مصرف زیاد میوه، سبزیجات و حبوبات را توصیه می کند.



تعداد بازدید ها: 6528


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..