منو
 صفحه های تصادفی
کتابهای چشم پزشکی
فطرت،خاستگاه ایدئولوژی اسلامی
cataract
بغداد
فرق آزادی اندیشه و آزادی عقیده
محافظت امام کاظم علیه السلام از علی بن یقطین
اسم اعظم خداوند
ضرورت هماهنگی دعا و عمل
نهادهای اجتماعی
تفاوت مطالعات توصیفی و بررسی های علمی
 کاربر Online
1049 کاربر online

بازاریابی یک‌سطحی

چاپ

بازاریابی یک‌سطحی و ماتریس محدودشده

غالباً طرح‌های ماتریسی بصورت یک‌سطحی یا ماتریس محدودشده اعمال می‌شود2و3. در حالت یک سطحی، شما مجاز هستید که هر تعداد نفری که می‌خواهید به ردیف اول خود اضافه کنید. ولی در حالت محدود شده، شما ممکن است به وجود 5 نفر در خط جلویتان محدود باشید. چنانچه بخواهید نفر ششم را اضافه کنید باید آنرا در سطح دوم یا در سطوح بعدی قرار دهید. به این عملکرد Spillover‌ گفته می‌شود که باعث می‌شود مردم افرادی رادر زیر خود داشته باشند که توسط بالاسریشان معرفی شده است. مشکل این حالت این است که چنانچه از لحاظ عمق محدودیت وجود داشته باشد، شما برای افرادی که در آینده معرفی می‌شوند، دیگر حق بازاریابی دریافت نمی‌کنید. بطور مثال چنانچه سیستمی شما را به داشتن 5 نفر در سطح اول و عمق 7 سطح محدود کرده باشد، وقتی شما یک فرد را به خط جلوی خود اضافه می‌کنید، بدلیل وجود محدودیت عمق 7 سطح، درآمد شما از طریق‌آن شخص به 6 سطح محدود شده است. البته این پدیده نیز با افرادی که از طریق بالاسری شما در زیر شما قرار می‌گیرند به یک تعادل نسبی می‌رسد.

همچنین ببینید



تعداد بازدید ها: 8850


ارسال توضیح جدید
الزامی
big grin confused جالب cry eek evil فریاد اخم خبر lol عصبانی mr green خنثی سوال razz redface rolleyes غمگین smile surprised twisted چشمک arrow



از پیوند [http://www.foo.com] یا [http://www.foo.com|شرح] برای پیوندها.
برچسب های HTML در داخل توضیحات مجاز نیستند و تمام نوشته ها ی بین علامت های > و < حذف خواهند شد..